-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Друкована продукції (22820000-4 Бланки) результат згортання, щоденник обліку роботи кабінету функц.діагн, відомость руху хворих, листок призначень, вміст алкоголю у видих. повітрі, аналіз сечі, біохімічний аналіз крові, графік робочого часу, табель , протокол проходження попереднього псих.огляду ; рецепт; листок лікарських призначень ; усвідомлена згода особи на лікування у психіатричному закладі, накладна-вимога ; усвідомлена згода особи на госпіталізацію до псих закладу ; вимога; статистична карта хворого, який вибув з псих стаціонару ; вміст алкоголю у видихуваному повітрі ; температурний листок ; протокол застосування фізичного обмеження та ізоляції при наданні псих допомоги , вміст алкоголю,медкарта, ордер, довідки, корінець медичного висновку тощо
96 316.00
UAH без ПДВ
Номер:
22ab96b8d97c4edbbf149397b4b3c01f
Ідентифікатор договору:
UA-2025-03-11-014096-a-b1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради»
×
-
Код ЄДРПОУ:
03092209
-
Контактна особа:
Олег Ганчак +380962506992 tendertorg2102@gmail.com
-
Адреса:
76011, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Медична, буд. 15
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
САВИН ОКСАНА ІВАНІВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
3219202528
-
Адреса:
77649, Україна, Івано-Франківська область, село Микитинці вулиця Петра Маланюка будинок 58 корпус 1 квартира 36, Івано-Франківський р-н село Микитинці вулиця Петра Маланюка будинок 58 корпус 1 квартира 36
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Номер договору:
92
Дата підписання:
11.03.2025 17:00
Період дії договору:
11.03.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
96 316.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Друкована продукції (22820000-4 Бланки)
Кількість
79 набір
Період постачання
до 31.12.2025