• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

папір А4, папка-реєстратор, папка файл, бейдж з шнурком

8 680.00 UAH без ПДВ
Номер: 92b1011f8b4049c6bf70c06def97aa2c
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-11-011173-a-b1
Замовник: Сихівський відділ соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Постачальник: ФОП Констанкевич А.І.
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: папір А4: 151.00000 UAH без ПДВ
папка реєстратор: 68.00000 UAH без ПДВ
папка файл А4: 89.00000 UAH без ПДВ
бейдж з шнурком: 11.50000 UAH без ПДВ
Номер договору: 07-2025
Дата підписання: 11.03.2025 14:00
Період дії договору: 11.03.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 8 680.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штука
Період постачання 11.03.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 79012, Україна, Львівська область, Львів, Вулиця Просп. Червоної Калини, будинок 66 На карті
папка реєстратор
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання 11.03.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 79012, Україна, Львівська область, Львів, Вулиця Просп. Червоної Калини, будинок 66 На карті
папка файл А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання 11.03.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 79012, Україна, Львівська область, Львів, Вулиця Просп. Червоної Калини, будинок 66 На карті
бейдж з шнурком
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 штука
Період постачання 11.03.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 79012, Україна, Львівська область, Львів, Вулиця Просп. Червоної Калини, будинок 66 На карті