• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

1 944.94 UAH з ПДВ
Номер: ed623aad78194c50a1377dcbe83b9d73
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-11-009933-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛЯЮЧА ЖИТЛОВА КОМПАНІЯ" ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: СК-0000935
Дата підписання: 10.03.2025 15:04
Період дії договору: 10.03.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 1 944.94 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 324.16 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування різне
Код ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдя
Кількість 12 штука
Період постачання 10.03.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 44700, Україна, Волинська область, Володимир, Тараса Шевченка,11 На карті