-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015 - 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні
26 223.40
UAH без ПДВ
Номер:
30571dbf165a40e9bd947fe8ebfce3b2
Ідентифікатор договору:
UA-2025-03-11-010819-a-b1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
42788614
-
Контактна особа:
Ольга Бичковська +380412438665 tender_in@ukr.net https://cml1.zt.ua
-
Адреса:
10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, буд. 70
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КРОВІ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01991501
-
Адреса:
10009, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ КИБАЛЬЧИЧА будинок 16
Класифікатор ДК 021:2015:
85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різніАналіз за цим CPV
Номер договору:
5
Дата підписання:
11.03.2025 09:00
Період дії договору:
11.03.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору:
65 558.50 UAH без ПДВ
Сума договору:
26 223.40 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Проведення індивідуального підбору комбінованим методом (гелевий та мануальний)
Кількість
20 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
4e1b4202018449bd9fac3c61ebc87497
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку з необхідністю уточнення кількості послуг до фактичної необхідності Сторони погодились змінити та доповнити наступні пункти Договору:
1.1. Загальну суму договору зменшити на 39335,10 грн. (тридцять дев’ять тисяч триста тридцять п’ять грн. 10 коп.).
1.2. Пункти 3.1. та 3.4. Договору викласти в наступній редакції:
«3.1. Загальна ціна договору становить: 26223,40 грн. (двадцять шість тисяч двісті двадцять три грн. 40 коп.) без ПДВ.»
«3.4. За надання передбачених Договором послуг, Замовник оплачує Виконавцю їх загальну вартість в сумі 26223,40 грн. (двадцять шість тисяч двісті двадцять три грн. 40 коп.) без ПДВ., протягом 10 календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця.»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
23.09.2025 16:30
Статус:
Опубліковано