• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги у сфері інформатизації (доступ та забезпечення функціонування облікових записів офіційних поштових скриньок)

1 760.00 UAH з ПДВ
Номер: 3ccaa288bf734a8d834cf3e5c96d1828
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-11-005844-a-b1
Замовник: Іванівська селищна рада Одеської області
Постачальник: КП "Обласний інформаційно-аналітичний центр"
Класифікатор ДК 021:2015: 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питаньАналіз за цим CPV
Номер договору: 12-НП/2025
Дата підписання: 11.03.2025 00:00
Період дії договору: 11.03.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 1 760.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 293.33 UAH)
Оплачено: 1 760.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 293.33 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги у сфері інформатизації (доступ та забезпечення функціонування облікових записів офіційних поштових скриньок)
Код ДК 021:2015: 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 67200, Україна, Одеська область, смт Іванівка, вулиця Центральна 93 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Іванівська селищна рада
КП "Обласний інформ-аналітичний центр"
Сума 1760.00 UAH
Статус
Оплачений
13.03.2025 10:51
Док-ти 0