• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

898.00 UAH без ПДВ
Номер: 6fafd0f5393448dfa2416c5766653162
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-10-013831-a-a1
Замовник: Комунальне підприємство "КОМУНАЛЬНИК" Малолюбашанської сільської ради
Постачальник: ДАВИД ВІТА МИКОЛАЇВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Рамка А4: 82.00000 UAH без ПДВ
Подяка № 23: 3.90000 UAH без ПДВ
Журнал реєстр інструкцій з ПОП 50 арк. : 39.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 10-03-25/1
Дата підписання: 10.03.2025 21:56
Період дії договору: 10.03.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 898.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Рамка А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 35009, Україна, Рівненська область, Мала Любаша, Соборна, 10 На карті
Подяка № 23
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 35009, Україна, Рівненська область, Мала Любаша, Соборна, 10 На карті
Журнал реєстр інструкцій з ПОП 50 арк.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 35009, Україна, Рівненська область, Мала Любаша, Соборна, 10 На карті