• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

10 000.00 UAH без ПДВ
Номер: c795248351814905ac18b79ffbcbd848
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-08-000218-a-b1
Замовник: Військова частина А2183
Постачальник: КОЛЬЧАК ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 29
Дата підписання: 05.03.2025 10:00
Період дії договору: 05.03.2025 00:00 - 25.11.2025 00:00
Початкова сума договору: 20 000.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 10 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 10 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 57 штука
Період постачання 05.03.2025 - 25.11.2025
Місце постачання 55200, Україна, Миколаївська область, м. Первомайськ, вул. Коротченко 10б На карті

Внесені зміни

    Номер: be26b0b7c11149fa9fdbb93e397abeed
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Довідка про зміни до кошторису №19 від 07 квітня 2025 року до бюджетної підпрограми 2101020/8 за кодом надходжень КЕКВ 2210 код 080 “Забезпечення заходів реформування військ та ліквідація наслідків військової діяльності” ДК 021:2015, а саме: 30192700-8 “Канцелярські товари” 30 000,00 гривень; 30192700-8 “Канцелярські товари” -10 000,00 гривень. Загальна сума 20 000,00 гривень.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 14.04.2025 12:19
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додат. угода №1 договір №29 канцтовари 10 000.pdf
pdf
Протокол УО №14 додаткова угода до договору №29.pdf
pdf
Протокол УО №13 Затвердити додаток 4 до плану.pdf
pdf
витяг План закупівель 2025 рік додаткова угода до договору №...
p7s
sign.p7s