-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Обробка даних та формування кваліфікованого сертифікату відкритого ключа на 1 рік, постачання КП "Програмний комплекс "Варта" з правом використання до закінчення терміну дії кваліфікованого сертифікату електронного підпису (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - (CPV): 72310000-1 - Послуги з обробки даних)
234.00
UAH з ПДВ
Номер:
8e0eb549a508447b8fe66ad6372a2f5e
Ідентифікатор договору:
UA-2025-03-07-004008-a-a1
Замовник:
Гуманітарне управління Городоцької міської ради Львівської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
44101707
-
Контактна особа:
КІНДЄЄВА Марта Олександрівна +380976586483 gorodokgum@gmail.com
-
Адреса:
81500, Україна, Львівська область, Horodok, Dzherelna Street, 16
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТзОВ "Центр сертифікації ключів 'Україна' "
×
-
Код ЄДРПОУ:
36865753
-
Адреса:
03142, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Ірпінська, 1
Класифікатор ДК 021:2015:
72310000-1 Послуги з обробки данихАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
обробка даних та формування кваліфікованого сертифікату відкритого ключа на 1 рік: 6.00000 UAH з ПДВ
постачання КП "Програмний комплекс "Варта" з правом використання до закінчення терміну дії кваліфікованого сертифікату електронного підпису: 228.00000 UAH з ПДВ
постачання КП "Програмний комплекс "Варта" з правом використання до закінчення терміну дії кваліфікованого сертифікату електронного підпису: 228.00000 UAH з ПДВ
Номер договору:
025-142
Дата підписання:
06.03.2025 00:00
Період дії договору:
07.03.2025 00:00 - 06.03.2026 23:59
Сума договору:
234.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 39.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
обробка даних та формування кваліфікованого сертифікату відкритого ключа на 1 рік
Кількість
1
Період постачання
до 06.03.2026
постачання КП "Програмний комплекс "Варта" з правом використання до закінчення терміну дії кваліфікованого сертифікату електронного підпису
Кількість
1
Період постачання
до 06.03.2026
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
d3bc773ed1fc4972a2cf8dcf4aeb5522
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
допущено технічну помилку при публікації інформації про договір
Номер додаткової угоди:
протокол №1
Дата внесення змін до договору:
11.03.2025 00:00
Статус:
Опубліковано