• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Прибирання місць загального користування (громадські роботи)

Перерахування Замовником коштів Виконавцю здійснюється за фактично виконані роботи на підставі акту прийому виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін та довідки про вартість виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін на протязі 30 календарних днів, з дати підписання акту, за умови наявності коштів на рахунку Замовника.

158 990.79 UAH без ПДВ
Номер: 14a93a2c72484521b08504140e5fff2e
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-07-004266-a-b1
Замовник: Управління житлово-комунального господарства Світловодської міської ради
Постачальник: Комунальне підприємство "Житлосервіс 2012"
Класифікатор ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулицьАналіз за цим CPV
Опис: Перерахування Замовником коштів Виконавцю здійснюється за фактично виконані роботи на підставі акту прийому виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін та довідки про вартість виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін на протязі 30 календарних днів, з дати підписання акту, за умови наявності коштів на рахунку Замовника.
Номер договору: №24/25
Дата підписання: 04.03.2025 00:00
Період дії договору: 04.03.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 158 990.79 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Прибирання місць загального користування (громадські роботи)
Код ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Кількість 1 послуга
Період постачання 04.03.2025 - 31.03.2025
Місце постачання 27501, Україна, Кіровоградська область, Світловодськ, вул. Світловодської МТГ На карті

Внесені зміни

    Номер: fa6c366e4c054432b94cc49183f583a2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: № 1/24
    Дата внесення змін до договору: 04.03.2025 10:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Додаткова №1-24.PDF
pdf
Прот. УО додаткова №1-24.pdf
p7s
sign.p7s