-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з управління побутовими відходами за адресою підрозділу ГУНП (м. Чугуїв)
10 680.55
UAH з ПДВ
Номер:
e91ca33b4d274c9ea5bfbf1b166ee570
Ідентифікатор договору:
UA-2025-03-06-012343-a-c1
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Харківській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
40108599
-
Контактна особа:
Кристина Мілевська +380577308186 k.milevska@hk.police.gov.ua http://hk.npu.gov.ua
-
Адреса:
61002, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Жон Мироносиць, буд.13
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38630446
-
Адреса:
63503, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н місто Чугуїв б.Центральний будинок 1 Ж
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору:
67
Дата підписання:
20.02.2025 16:00
Період дії договору:
20.02.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору:
23 497.21 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 916.20 UAH)
Сума договору:
10 680.55 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 780.09 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з управління побутовими відходами за адресою підрозділу ГУНП (м. Чугуїв)
Кількість
37.5 метр кубічний
Період постачання
01.02.2025 - 31.12.2025
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
4b6fe7a5cdec43f0b95aad55feee2f62
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Враховуючи вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», відповідно до підпункту 1 пункту 19, уклали цю додаткову угоду про наступне:
1. Сторони дійшли згоди внести зміни до договору з індивідуальним споживачем про надання послуги з управління побутовими відходами від 20.02.2025 р. № 67 (далі – Договір) та до додатку (далі – Додаток) до цього Договору:
1.1. Викласти абзац третій пункту 1 розділу «Предмет договору» в наступній редакції:
«Обсяг надання послуги – 37,5 куб. м».
1.2. Викласти абзац четвертий пункту 1 розділу «Предмет договору» в наступній редакції:
«Плата за абонентське обслуговування з 01 лютого 2025 року до 30 червня 2025 року становить 23,80 грн (двадцять три грн 80 коп.) з ПДВ».
1.3. Викласти пункт 3 Додатку до Договору в наступній редакції:
«3. За договором виконавець зобов’язується своєчасно надавати споживачеві послугу з управління побутовими відходами згідно ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (далі − послуга), згідно з умовами цього договору у погодженому обсязі 37,5 куб. м, а споживач зобов’язується оплачувати надану послугу за тарифами, встановленими відповідно до законодавства, у порядку, строки та на умовах, передбачених договором».
1.4. Викласти абзац п’ятий пункту 15 розділу «Тариф та порядок оплати послуги» Договору в наступній редакції:
«Ціна договору складає 10 680,55 грн (десять тисяч шістсот вісімдесят грн 55 коп.), у тому числі ПДВ – 1 780,09 грн».
1.5. Викласти пункт 5 Додатку до Договору в наступній редакції:
«5. Строк надання послуги за договором становить: до 30 червня 2025 року, за умови своєчасної оплати послуги. Виконавець має право обмежувати (припиняти) надання послуги у разі її неоплати або оплати не в повному обсязі. Обмеження (припинення) надання послуги з управління побутовими відходами не звільняє споживача від обов’язку із сплати коштів у повному обсязі за фактично отриману послугу. Відповідно до ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України, умови договору застосовуються до відносин між виконавцем та споживачем, які виникли до його укладення, а саме з 01 лютого 2025 року.»
1.6. Викласти пункт 28 розділу «Строк дії договору, порядок і умови продовження його дії та розірвання» Договору, в наступній редакції:
«28. Договір набирає чинності з моменту його підписання та скріплення печатками сторін, згідно ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України поширює дію на відносини, що фактично склалися між сторонами з 01 лютого 2025 року, в частині надання послуги діє до 30 червня 2025 року, а в частині розрахунків – до їх повного виконання. Строк дії договору припиняється з дня укладання цієї додаткової угоди.»
1.7. Викласти абзац другий та третій пункту 7 Додатку до Договору в наступній редакції:
«Орієнтовна (очікувана) вартість послуги з урахуванням орієнтовного обсягу послуги, визначеного відповідно до законодавства, складається з вартості послуги у розмірі 10 656,75 грн (десять тисяч шістсот п’ятдесят шість грн 75 коп.) з урахуванням податку на додану вартість 1 776,12 грн (одна тисяча сімсот сімдесят шість грн 12 коп.), розміру плати за абонентське обслуговування за період надання послуги 23,80 грн (двадцять три грн 80 коп.) з урахуванням податку на додану вартість 3,97 грн (три грн 97 коп.).
Усього орієнтовна (очікувана) вартість послуги з управління побутовим відходами становить 10 680,55 грн (десять тисяч шістсот вісімдесят грн 55 коп.) з урахуванням податку на додану вартість 1 780,09 грн (одна тисяча сімсот вісімдесят грн 09 коп.)».
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
11.08.2025 14:45
Статус:
Очікує публікації