• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з управління побутовими відходами за адресою підрозділу ГУНП (м. Чугуїв)

10 680.55 UAH з ПДВ
Номер: e91ca33b4d274c9ea5bfbf1b166ee570
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-06-012343-a-c1
Замовник: Головне управління Національної поліції в Харківській області
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 67
Дата підписання: 20.02.2025 16:00
Період дії договору: 20.02.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 23 497.21 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 916.20 UAH)
Сума договору: 10 680.55 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 780.09 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з управління побутовими відходами за адресою підрозділу ГУНП (м. Чугуїв)
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 37.5 метр кубічний
Період постачання 01.02.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, за адресою Замовника На карті

Внесені зміни

    Номер: 4b6fe7a5cdec43f0b95aad55feee2f62
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Враховуючи вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», відповідно до підпункту 1 пункту 19, уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до договору з індивідуальним споживачем про надання послуги з управління побутовими відходами від 20.02.2025 р. № 67 (далі – Договір) та до додатку (далі – Додаток) до цього Договору: 1.1. Викласти абзац третій пункту 1 розділу «Предмет договору» в наступній редакції: «Обсяг надання послуги – 37,5 куб. м». 1.2. Викласти абзац четвертий пункту 1 розділу «Предмет договору» в наступній редакції: «Плата за абонентське обслуговування з 01 лютого 2025 року до 30 червня 2025 року становить 23,80 грн (двадцять три грн 80 коп.) з ПДВ». 1.3. Викласти пункт 3 Додатку до Договору в наступній редакції: «3. За договором виконавець зобов’язується своєчасно надавати споживачеві послугу з управління побутовими відходами згідно ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (далі − послуга), згідно з умовами цього договору у погодженому обсязі 37,5 куб. м, а споживач зобов’язується оплачувати надану послугу за тарифами, встановленими відповідно до законодавства, у порядку, строки та на умовах, передбачених договором». 1.4. Викласти абзац п’ятий пункту 15 розділу «Тариф та порядок оплати послуги» Договору в наступній редакції: «Ціна договору складає 10 680,55 грн (десять тисяч шістсот вісімдесят грн 55 коп.), у тому числі ПДВ – 1 780,09 грн». 1.5. Викласти пункт 5 Додатку до Договору в наступній редакції: «5. Строк надання послуги за договором становить: до 30 червня 2025 року, за умови своєчасної оплати послуги. Виконавець має право обмежувати (припиняти) надання послуги у разі її неоплати або оплати не в повному обсязі. Обмеження (припинення) надання послуги з управління побутовими відходами не звільняє споживача від обов’язку із сплати коштів у повному обсязі за фактично отриману послугу. Відповідно до ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України, умови договору застосовуються до відносин між виконавцем та споживачем, які виникли до його укладення, а саме з 01 лютого 2025 року.» 1.6. Викласти пункт 28 розділу «Строк дії договору, порядок і умови продовження його дії та розірвання» Договору, в наступній редакції: «28. Договір набирає чинності з моменту його підписання та скріплення печатками сторін, згідно ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України поширює дію на відносини, що фактично склалися між сторонами з 01 лютого 2025 року, в частині надання послуги діє до 30 червня 2025 року, а в частині розрахунків – до їх повного виконання. Строк дії договору припиняється з дня укладання цієї додаткової угоди.» 1.7. Викласти абзац другий та третій пункту 7 Додатку до Договору в наступній редакції: «Орієнтовна (очікувана) вартість послуги з урахуванням орієнтовного обсягу послуги, визначеного відповідно до законодавства, складається з вартості послуги у розмірі 10 656,75 грн (десять тисяч шістсот п’ятдесят шість грн 75 коп.) з урахуванням податку на додану вартість 1 776,12 грн (одна тисяча сімсот сімдесят шість грн 12 коп.), розміру плати за абонентське обслуговування за період надання послуги 23,80 грн (двадцять три грн 80 коп.) з урахуванням податку на додану вартість 3,97 грн (три грн 97 коп.). Усього орієнтовна (очікувана) вартість послуги з управління побутовим відходами становить 10 680,55 грн (десять тисяч шістсот вісімдесят грн 55 коп.) з урахуванням податку на додану вартість 1 780,09 грн (одна тисяча сімсот вісімдесят грн 09 коп.)».
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 11.08.2025 14:45
    Статус:
    Очікує публікації
pdf
ДУ № 3 від 11.08.2025 дог № 67.pdf