-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду поліції охорони
22 500.00
UAH з ПДВ
Номер:
fdce2d0f2c28490c8789fa1d9eb83dfc
Ідентифікатор договору:
UA-2025-03-06-007956-a-a1
Замовник:
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
40392181
-
Контактна особа:
Інна Вовчук +380660243640 0984121890@ukr.net https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-administrativnih-poslug-ta-dozvilnih-procedur-dniprovskoi-miskoi-radi
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
40109168
-
Адреса:
49070, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА будинок 4
Класифікатор ДК 021:2015:
79710000-4 Охоронні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
1200/17/201-2025
Дата підписання:
06.03.2025 13:00
Період дії договору:
01.03.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
22 500.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 750.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду поліції охорони за адресою: м. Дніпро, вул. Старокозацька, 56
Кількість
1 послуга
Період постачання
01.03.2025 - 31.12.2025
Послуги спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду поліції охорони за адресою: м. Дніпро, вул. Орлівська, 1Б
Кількість
1 послуга
Період постачання
01.03.2025 - 31.12.2025
Послуги спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду поліції охорони за адресою: м. Дніпро, вул. Старий шлях, 5
Кількість
1 послуга
Період постачання
01.03.2025 - 31.12.2025