• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари в асортименті

49 439.28 UAH з ПДВ
Номер: e1ffc802efa04fa09b7a1e1c9231c427
Ідентифікатор договору: UA-2025-03-06-008016-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 05/03-пд
Дата підписання: 05.03.2025 15:00
Період дії договору: 05.03.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 49 439.28 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 8 239.88 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари в асортименті
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 332 штука
Період постачання до 28.12.2025
Місце постачання 01001, Україна, м. Київ, місто Київ, вулиця Бориса Грінченка, 3-А На карті
Канцелярські товари в асортименті
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 200 пачка
Період постачання до 28.12.2025
Місце постачання 01001, Україна, м. Київ, місто Київ, вулиця Бориса Грінченка, 3-А На карті
Канцелярські товари в асортименті
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 паковання
Період постачання до 28.12.2025
Місце постачання 01001, Україна, м. Київ, місто Київ, вулиця Бориса Грінченка, 3-А На карті