-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Додаткові роботи "Капітальний ремонт пошкоджених внаслідок збройної агресії будівель комунального некомерційного підприємства "Шосткинська дитяча лікарня" Шосткинської міської ради за адресою м.Шостка, вул.Марата,23 "Коригування-2
6 237 598.80
UAH з ПДВ
Номер:
027828b0194d4dc6aa65aa19e442f4d4
Ідентифікатор договору:
UA-2025-03-04-002932-a-a1
Замовник:
комунальне некомерційне підприємство "Шосткинська дитяча лікарня" Шосткинської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
04528425
-
Контактна особа:
Шлик Тетяна Яківна +380663486505 shostka_dlik@ukr.net
-
Адреса:
41100, Україна, Сумська область, місто Шостка, вулиця Героїв Шосткинщини (Марата), будинок,23
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "ТІРАДА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40446713
-
Адреса:
4016, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Свободи,14
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
1
Дата підписання:
04.03.2025 00:00
Період дії договору:
04.03.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору:
6 237 598.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 039 599.80 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Додаткові роботи "Капітальний ремонт пошкоджених внаслідок збройної агресії будівель комунального некомерційного підприємства "Шосткинська дитяча лікарня" Шосткинської міської ради за адресою м.Шостка, вул.Марата,23 " Коригування-2
Кількість
1 робота
Період постачання
до 01.03.2025
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
a424bc9b714f435d8ee7c027c4e6cd1e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) Опис причини змін Роботи по капітальному ремонту виконувались в період військового стану, відтік кваліфікованих кадрів через мобілізацію призводить до дефіциту робочої сили та сповільнює темпи виконання робіт, загроза ракетних ударів вимагає постійної евакуації працівників, перериває робочий процес, необхідність дотримання технологічних пауз та рекомендаціїй технічного нагляду також впливає на тривалість робіт, затримка постачання матеріалів (порушення логістичних ланцюгів, блокування доріг, пошкодження інфраструктури та складів, своечасну доставку необхідних матеріалів), регулярні відключення електроенергії переривають виробничі процеси, роботу обладнання та призводить до простоїв.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
20.06.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
b2408212839b4c678986cb7281af54de
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Роботи по капітальному ремонту виконувались в період військового стану, відтік кваліфікованих кадрів через мобілізацію призводить до дефіциту робочої сили та сповільнює темпи виконання робіт, загроза ракетних ударів вимагає постійної евакуації працівників, перериває робочий процес, необхідність дотримання технологічних пауз та рекомендаціїй технічного нагляду також впливає на тривалість робіт, затримка постачання матеріалів (порушення логістичних ланцюгів, блокування доріг, пошкодження інфраструктури та складів, своечасну доставку необхідних матеріалів), регулярні відключення електроенергії переривають виробничі процеси, роботу обладнання та призводить до простоїв.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
17.12.2025 00:00
Статус:
Опубліковано