• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярське приладдя (папір, папки)

6 102.50 UAH з ПДВ
Номер: 9621869292244ecc896500c91e74e008
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-28-001182-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Таращанської міської ради "Таращанська міська лікарня"
Постачальник: ПП "Офіспартнер"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 38
Дата підписання: 28.02.2025 00:00
Період дії договору: 28.02.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 6 102.50 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 017.08 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 09501, Україна, Київська область, м. Тараща, вул. Шевченка, 66 На карті
Папка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 75 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 09501, Україна, Київська область, м. Тараща, вул. Шевченка, 66 На карті