-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
М’ясопродукти (Фарш зі свинини та яловичини, охолоджений, ДСТУ 4437; Сардельки з свинини, яловичини, курятини, сорт вищий)
43 637.21
UAH з ПДВ
Номер:
6182816a764c4d8696db86aff4def5d7
Ідентифікатор договору:
UA-2025-02-19-010645-a-b1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
01999218
-
Контактна особа:
Олена Пранник +380972384839 zakupivli.gad_crl@ukr.net https://hmcl.org.ua
-
Адреса:
37300, Україна, Полтавська область, м. Гадяч, вул. Лохвицька, буд.1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮСМАК"
×
-
Код ЄДРПОУ:
45718686
-
Адреса:
36007, Україна, Полтавська область, Полтава, вулиця Гожулівська, будинок 22, квартира 51
Класифікатор ДК 021:2015:
15130000-8 М’ясопродуктиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Фарш зі свинини та яловичини, охолоджений, ДСТУ 4437, 1 кг: 150.00000 UAH з ПДВ
Сардельки з свинини, яловичини, курятини, сорт вищий, 1 кг: 125.40000 UAH з ПДВ
Сардельки з свинини, яловичини, курятини, сорт вищий, 1 кг: 125.40000 UAH з ПДВ
Номер договору:
165
Дата підписання:
25.02.2025 10:24
Період дії договору:
25.02.2025 00:00 - 30.04.2025 00:00
Початкова сума договору:
95 160.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Сума договору:
43 637.21 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 272.87 UAH)
Оплачено:
43 637.21 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 272.87 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Фарш зі свинини та яловичини, охолоджений, ДСТУ 4437, 1 кг
Кількість
140 кілограм
Період постачання
до 31.05.2025
Сардельки з свинини, яловичини, курятини, сорт вищий, 1 кг
Кількість
180.52 кілограм
Період постачання
до 31.05.2025
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
991b751f9afe4d1cb553088c24780140
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись п.п.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями та п.3.3, пп 1 п.12.6 Договору №165 від 25.02.2025 року (надалі - Договір), уклали цю додаткову угоду № 1 (далі - Додаткова угода), про наступне:
1. У зв’язку із закінченням строку дії Договору та з метою приведення його умов у відповідність до фактично виконаних зобов’язань, Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору на 51522,79 грн (п’ятдесят одна тисяча п’ятсот двадцять дві гривні 79 копійок ) в т.ч. ПДВ 8587,13грн.
Внести зміни до п. 3.1. розділу 3. «Ціна Договору», виклавши його в наступній редакції:
«3.1.Ціна цього Договору становить: 43637,21грн. (сорок три тисячі шістсот тридцять сім гривень 21 коп.) в т.ч. ПДВ 7272,87грн. ( сім тисяч двісті сімдесят дві гривні 87 коп.)».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.04.2025 14:26
Статус:
Опубліковано