• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Капітальний ремонт частини приміщень відділення паліативної медичної допомоги дорослим та дітям КНП "Бережанська ЦМЛ" Бережанської міської ради за адресою: вул. Б.Хмельницького, 52, м. Бережани Тернопільської області. Коригування. Додаткові роботи (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

1 790 420.00 UAH з ПДВ
Номер: c6b08a9e4ac54aa8bd3d2bbb782ea93c
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-20-010141-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕЖАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ БЕРЕЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Капітальний ремонт частини приміщень відділення паліативної медичної допомоги дорослим та дітям КНП "Бережанська ЦМЛ" Бережанської міської ради за адресою: вул. Б.Хмельницького, 52, м. Бережани Тернопільської області. Коригування. Додаткові роботи : 1 790 420.00000 UAH з ПДВ
Номер договору: 204
Дата підписання: 20.02.2025 15:25
Період дії договору: 20.02.2025 00:00 - 31.03.2025 00:00
Сума договору: 1 790 420.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 298 403.00 UAH)
Оплачено: 1 790 420.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 298 403.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт частини приміщень відділення паліативної медичної допомоги дорослим та дітям КНП "Бережанська ЦМЛ" Бережанської міської ради за адресою: вул. Б.Хмельницького, 52, м. Бережани Тернопільської області. Коригування. Додаткові роботи
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.03.2025
Місце постачання 47501, Україна, Тернопільська область, місто Бережани, вул. Хмельницького 52 На карті

Внесені зміни

    Номер: 6fdf576b83e2458e99dfc6a30394fcf6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-20-010141-a Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області оприлюднити текст договору та додатків у форматі визначеному у висновку. Публікація здійснюється за допомогою внесення змін до умов договору, у зв’язку з відсутністю інших полів для оприлюднення таких документів.
    Номер додаткової угоди: Протокол від 19.03.2025р.
    Дата внесення змін до договору: 19.03.2025 12:00
    Статус:
    Опубліковано
xlsx
ЛК02-01-01_д1_25_I1.xlsx
xlsx
ДЦ_д30_25_I1.xlsx
docx
фінансування.docx
docx
кал.графік.docx
xlsx
ЗКР_д7_25_I1.xlsx
xlsx
ЛК02-01-02_д1_25_I1.xlsx
docx
договір капремонт додаткові роботи.docx
pdf
Протокол розміщення.pdf
xlsx
ЛК02-01-03_д1_25_I1.xlsx
p7s
sign.p7s