• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 код CPV – 55510000-8 «Послуги їдалень» Аутсорсинг: (послуги з організації гарячого харчування учнів у Кропивницькій гімназії імені М. Тимочка Вигодської селищної ради)

«Послуги їдалень» Аутсорсинг: (послуги з організації гарячого харчування учнів у Кропивницькій гімназії імені М. Тимочка Вигодської селищної ради)

492 327.07 UAH без ПДВ
Номер: 1d091076f1aa44b2a042e9c9c9ee187d
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-20-008585-a-a1
Замовник: Відділ освіти, молоді та спорту Вигодської селищної ради
Постачальник: Фізична особа-підприємець Ленгевич Галина Олександрівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Опис: «Послуги їдалень» Аутсорсинг: (послуги з організації гарячого харчування учнів у Кропивницькій гімназії імені М. Тимочка Вигодської селищної ради)
Номер договору: 46
Дата підписання: 20.02.2025 14:00
Період дії договору: 20.02.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 629 736.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 492 327.07 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Послуги їдалень» Аутсорсинг: (послуги з організації гарячого харчування учнів у Кропивницькій гімназії імені М. Тимочка Вигодської селищної ради)
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 45f2dae2f88f418f901eb6c742fcfd44
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 27.10.2025 09:20
    Статус:
    Опубліковано
pdf
д.у.1 до 46.pdf
p7s
sign.p7s