• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

22820000-4 Бланки

503.40 UAH з ПДВ
Номер: bcdab0f5caab475b8e0154c9e00cd33d
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-19-003491-a-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИЛАЙН ГРУП"
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Номер договору: 46/2025
Дата підписання: 17.02.2025 10:00
Період дії договору: 17.02.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 503.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 83.90 UAH)
Оплачено: 503.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 83.90 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Бланк-видаткова А-5 з ПДВ/100арк/газ
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 5 блок
Період постачання 17.02.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 65006, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Віталія Нестеренка 5-Г На карті
Бланк-особова картка А4 двустор.Форма П-2 НОВА
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 100 штука
Період постачання 17.02.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 65006, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Віталія Нестеренка 5-Г На карті