• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Кейтерингові послуги (Послуги з приготування та доставки готової їжі) ДК 021:2015- 55520000-1 Кейтерингові послуги

Постачальник» та «Замовник» дійшли згоди внести зміни до Договору № 40 від 17 лютого 2025р. зменшити обсяг закупівлі на 1260 послуг та викласти п 3.1. Договору в новій редакції: «3.1. Сума Договору становить: 439625 грн.00коп (Чотириста тридцять дев’ять тисяч шістсот двадцять п’ять гривень) без ПДВ.» У зв’язку із зміною обсягів закупівлі викласти Додаток 1 Специфікація до Договору у новій редакції (Додаток 1 до даної ДУ)

496 125.00 UAH без ПДВ
Номер: 772c40d6f37a48729c65894ec204240e
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-18-012364-a-b1
Замовник: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Вишнівецької селищної ради
Постачальник: БОРСУК МИХАЙЛО КОСТЯНТИНОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Кейтерингові послуги (Послуги з приготування та доставки готової їжі) : 45.00000 UAH без ПДВ
Опис: Постачальник» та «Замовник» дійшли згоди внести зміни до Договору № 40 від 17 лютого 2025р. зменшити обсяг закупівлі на 1260 послуг та викласти п 3.1. Договору в новій редакції: «3.1. Сума Договору становить: 439625 грн.00коп (Чотириста тридцять дев’ять тисяч шістсот двадцять п’ять гривень) без ПДВ.» У зв’язку із зміною обсягів закупівлі викласти Додаток 1 Специфікація до Договору у новій редакції (Додаток 1 до даної ДУ)
Номер договору: 40
Дата підписання: 17.02.2025 16:23
Період дії договору: 17.02.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 496 125.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги (Послуги з приготування та доставки готової їжі)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 9765 послуга
Період постачання 17.02.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 9071bd0fe9844b7fb229d7d22b2de9b8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Постачальник» та «Замовник» дійшли згоди внести зміни до Договору № 40 від 17 лютого 2025р. зменшити обсяг закупівлі на 1260 послуг та викласти п 3.1. Договору в новій редакції: «3.1. Сума Договору становить: 439625 грн.00коп (Чотириста тридцять дев’ять тисяч шістсот двадцять п’ять гривень) без ПДВ.» У зв’язку із зміною обсягів закупівлі викласти Додаток 1 Специфікація до Договору у новій редакції (Додаток 1 до даної ДУ)
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 17.02.2025 16:32
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Скан ДУ 1 Кейтеринг.pdf
p7s
sign.p7s