• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Бланки

Оплата Замовником за фактично поставлений Товар якій зазначений в накладній, та відповідає Специфікації (Додатку № 1) здійснюється шляхом безготівкового перерахунку на рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з дати поставки Товару, при наявності коштів на рахунку Замовника та по мірі їх надходження.

24 960.00 UAH з ПДВ
Номер: f8bf83139fc44893beb4022cb0a9bdfe
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-13-007263-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація).
Постачальник: ПрАТ Вінницька обласна друкарня
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Бланк Післяопераційний листок спостереження, А4, 1+0, 1 арк.: 0.24000 UAH з ПДВ
Бланк Листок обліку руху хворих і ліжкового фонду...(ф.007/о), А4, 1+1, 1 арк.: 0.24000 UAH з ПДВ
Опис: Оплата Замовником за фактично поставлений Товар якій зазначений в накладній, та відповідає Специфікації (Додатку № 1) здійснюється шляхом безготівкового перерахунку на рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з дати поставки Товару, при наявності коштів на рахунку Замовника та по мірі їх надходження.
Номер договору: 164
Дата підписання: 21.02.2025 11:00
Період дії договору: 21.02.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 24 960.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 160.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Бланк Післяопераційний листок спостереження, А4, 1+0, 1 арк.
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 52000 штука
Період постачання до 18.03.2025
Місце постачання 03115, Україна, м. Київ, вулиця Верховинна, будинок 69 На карті
Бланк Листок обліку руху хворих і ліжкового фонду...(ф.007/о), А4, 1+1, 1 арк.
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 52000 штука
Період постачання до 18.03.2025
Місце постачання 03115, Україна, м. Київ, вулиця Верховинна, будинок 69 На карті