-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцелярське приладдя: ( Папір А-4 80г. 500 арк. -20 шт., Зошит канцелярський.-700 шт., Швидкозшивач-200 шт., Файл А-4 глянцевий - 10 пач., Папка реєстратор - 10 шт., Ручка-40шт., Олівець -30шт., Зошит 96 арк. -6 шт., Зошит 48арк.-10шт., Лоток кацелярський-5шт Корегуюча стрічка ВМ - 5 шт., Штемпельна фарба 27мл- 2 шт., )
20 375.00
UAH без ПДВ
Номер:
39144557cb2f430fae06384578e18c6a
Ідентифікатор договору:
UA-2025-02-17-010174-a-b1
Замовник:
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
37710441
-
Контактна особа:
Жанна Даценко +380668819219 nata101075@ukr.net
-
Адреса:
37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. Григора Тютюнника, буд. 21
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ФЕДОРІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2189904738
-
Адреса:
37500, Україна, Полтавська область, місто Лубни, ВУЛИЦЯ ІНСТИТУТСЬКА будинок 49-А
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору:
1
Дата підписання:
17.02.2025 15:11
Період дії договору:
17.02.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
20 375.00 UAH без ПДВ
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярське приладдя: ( Папір А-4 80г. 500 арк. -20 шт., Зошит канцелярський.-700 шт., Швидкозшивач-200 шт., Файл А-4 глянцевий - 10 пач., Папка реєстратор - 10 шт., Ручка-40шт., Олівець -30шт., Зошит 96 арк. -6 шт., Зошит 48арк.-10шт., Лоток кацелярський-5шт Корегуюча стрічка ВМ - 5 шт., Штемпельна фарба 27мл- 2 шт., )
Кількість
1038 штука
Період постачання
17.02.2025 - 31.12.2025