• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021-2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)

ДК 021-2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)

1 500.00 UAH без ПДВ
Номер: 6cb08ab113ff4c38b5da54d7ce0671da
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-17-009715-a-a1
Замовник: Управління у справах сім'ї, молоді та спорту Житомирської міської ради
Постачальник: ФОП Стратюк Ганна Анатоліївна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Папір офісний MAESTRO Standart, А4, 80г/м2, 500 арк: 150.00000 UAH без ПДВ
Папка картонна на зав'язках 35 мкр 3356ВМ: 12.00000 UAH без ПДВ
31107Е Файли 40 мк А4 Економ: 1.00000 UAH без ПДВ
Закладки-ідентифікатори 5х20 арк: 10.00000 UAH без ПДВ
Опис: ДК 021-2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)
Номер договору: 8
Дата підписання: 14.02.2025 09:00
Період дії договору: 17.02.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 1 500.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний MAESTRO Standart, А4, 80г/м2, 500 арк
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачка
Період постачання 17.02.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Папка картонна на зав'язках 35 мкр 3356ВМ
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штука
Період постачання 17.02.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
31107Е Файли 40 мк А4 Економ
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 130 штука
Період постачання 17.02.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Закладки-ідентифікатори 5х20 арк
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання 17.02.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації