• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Кушетка процедурна з регульованим підголівником, з розбірним металевим каркасом, вінілісшкіра, пластикові опори, 1900х580х530 см.; Штатив для довготривалих вливань, телескопічний, об'єм флаконів: 50-500мл, 2 стаціонарні чаші, на колесах, з розбірною основою, 700х950

149 840.00 UAH з ПДВ
Номер: 7aa7cb1103674bd4a47859c07eeaa8d3
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-10-001751-a-a5
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. АКАД. О.І. ЮЩЕНКА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Постачальник: ТОВ "ОМЕГА ІНВЕСТ ГРУПП"
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Номер договору: 146
Дата підписання: 21.02.2025 00:00
Період дії договору: 21.02.2025 00:00 - 14.03.2025 00:00
Сума договору: 149 840.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 802.62 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кушетка процедурна з регульованим підголовником, з розбірним металічним каркасом
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 14 штука
Період постачання до 28.02.2025
Місце постачання 21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА, будинок 109 На карті
Штатив ШДВу для тривалих вливань на колесах, 700х950, ТМ ОМЕГА
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 74 штука
Період постачання до 28.02.2025
Місце постачання 21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА, будинок 109 На карті

Внесені зміни

    Номер: f370e6d206ef428d891638143ea28134
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: З урахуванням об'єктивних обставин, пов'язаних з тривалим процесом визначення переможця закупівлі, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно з пунктом 5.1. Договору, сторони домовились продовжити строк виконання зобов’язань по Договору.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.02.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод. угода 1 до дого. 146.pdf
p7s
sign.p7s