• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Надання послуг з комісійного обстеження

84 795.91 UAH з ПДВ
Номер: d788267a05764b039d0d9f70cbcad57e
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-13-004323-a-a1
Замовник: Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради
Постачальник: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовуваньАналіз за цим CPV
Номер договору: ПЗ/ПЧ-15-255053-Н10
Дата підписання: 11.02.2025 10:53
Період дії договору: 11.02.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 68 494.27 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 11 415.71 UAH)
Сума договору: 84 795.91 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 14 132.65 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Надання послуг з комісійного обстеження
Код ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: c35a12011ad14f3b8e3abb33d3e841e2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У звʼязку зі зміною індексу цін виробників промислової продукції, що введені та діють з 01.12.2024, та враховуючи факт кібератаки на інформаційно-телекомунікаційні системи 2025 року, у результаті якої суттєво порушено функціонування автоматизованих систем та забезпечення стандартної діяльності компанії, що призвело до неможливості оперативного доступу до актуальних цін на виконання робіт (послуг), що надаються за вільними цінами АТ «Укрзалізниця», Сторони за взаємною згодою вирішили збільшити вартість послуги на 16 301,64 грн. в т.ч. ПДВ, в Договорі від 11.02.2025 № ПЗ/ПЧ-15-255053/H10 та внести зміни в пункт 2. Договору.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 05.12.2025 10:11
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1.pdf
p7s
sign.p7s