• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Централізоване водопостачання (м. Звягель)

1 525.61 UAH з ПДВ
Номер: bed9042918234547bc945c1491d99aee
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-12-010214-a-b1
Замовник: ЖИТОМИРСЬКА МИТНИЦЯ
Постачальник: КП Звягельської міської ради "Звягельводоканал"
Класифікатор ДК 021:2015: 65110000-7 Розподіл водиАналіз за цим CPV
Номер договору: 807-В/21-25
Дата підписання: 12.02.2025 14:55
Період дії договору: 12.02.2025 00:00 - 30.09.2025 23:59
Початкова сума договору: 1 665.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 277.60 UAH)
Сума договору: 1 525.61 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 254.27 UAH)
Оплачено: 1 525.61 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 254.27 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Централізоване водопостачання (м. Звягель)
Код ДК 021:2015: 65110000-7 Розподіл води
Кількість 40 метр кубічний
Період постачання 01.01.2025 - 31.08.2025
Місце постачання 11706, Україна, Житомирська область, м. Звягель, вул. Івана Франка, 31-А На карті

Внесені зміни

    Номер: 1d56517e9ccc4d22b000663a6f181a58
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внести зміни в п. 3.2. Розділу 3. «Оплата спожитих послуг» Договору та викласти у новій редакції: «3.2. Вартість договору становить: 1 665,60 грн (Одна тисяча шістсот шістдесят п’ять гривень 60 копійок) в т.ч. ПДВ 277,60 грн (Двісті сімдесят сім гривень 60 копійок), із них 1 245,60 грн (Одна тисяча двісті сорок п’ять гривень 60 копійок) в т.ч. ПДВ 207,60 грн (Двісті сім гривень 60 копійок) за надані послуги з централізованого водопостачання та 420,00 грн (Чотириста двадцять гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 70,00 грн (Сімдесят гривень 00 копійок) плата за абонентське обслуговування: 1 075,28 грн - за рахунок кошторисних призначень, 590,32 грн - за рахунок коштів відшкодованих орендарями.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.05.2025 14:18
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1..pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 6fb4f0da7a594d7cbb88ee35f368540e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внести зміни в п. 3.2. Розділу 3. «Оплата спожитих послуг» Договору та викласти у новій редакції: «3.2. Вартість договору становить: 1 665,60 грн (Одна тисяча шістсот шістдесят п’ять гривень 60 копійок) в т.ч. ПДВ 277,60 грн (Двісті сімдесят сім гривень 60 копійок), із них 1 245,60 грн (Одна тисяча двісті сорок п’ять гривень 60 копійок) в т.ч. ПДВ 207,60 грн (Двісті сім гривень 60 копійок) за надані послуги з централізованого водопостачання та 420,00 грн (Чотириста двадцять гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 70,00 грн (Сімдесят гривень 00 копійок) плата за абонентське обслуговування: 766,67 грн - за рахунок кошторисних призначень, 898,93 грн - за рахунок коштів відшкодованих орендарями.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 11.07.2025 13:28
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №2.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: d91ca6707d1f4ebf998fa6369e79ce60
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшити загальну суму договору на 139,99 грн (Сто тридцять дев'ять гривень 99 копійок), в тому числі ПДВ 23,33 грн (Двадцять три гривні 33 копійки).
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 29.09.2025 23:59
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 3 дог 21.pdf
p7s
sign.p7s