-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з поводження з побутовими відходами, а саме: вивезення та захоронення твердих побутових відходів
985.92
UAH з ПДВ
Номер:
b03ed3bd02924c6ca67d43a6ebe94365
Ідентифікатор договору:
UA-2025-02-11-006397-a-a1
Замовник:
Управління Державної казначейської служби України у Корюківському районі Чернігівської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
37750065
-
Контактна особа:
Ананченко Олена Василівна +380465734559 elenaananchenko@ukr.net
-
Адреса:
15300, Україна, Чернігівська область, Корюківка, вул.Зарічна, будинок 10, приміщення 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Корюківська житлово-експлуатаційна контора
×
-
Код ЄДРПОУ:
05523621
-
Адреса:
15300, Україна, Чернігівська область, місто Корюківка, провулок Індустріальний, 12
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Послуги з поводження з побутовими відходами, а саме: вивезення та захоронення твердих побутових відходів: 164.32000 UAH з ПДВ
Номер договору:
129/4
Дата підписання:
11.02.2025 00:00
Період дії договору:
11.02.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору:
1 090.38 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Сума договору:
985.92 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 164.32 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поводження з побутовими відходами, а саме: вивезення та захоронення твердих побутових відходів
Кількість
6 метр кубічний
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
15300, Україна, Чернігівська область, місто Корюківка, вулиця Зарічна, будинок 10, приміщення 1
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
dabcfb6a06d344c6ad30839e63905673
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внесення змін до пункту 13 абзацу 3 Ціна та порядок оплати послуг: загальна сума за цим договором становить 985 грн.92 коп. (Девятсот вісімдесят пять грн 92 коп.) в тому числі ПДВ. Сума затверджених кошторисних призначень по загальному фонду кошторису становить 895 грн. 56 коп. (вісімсот девяносто пять гривень 56 копійок), відшкодування витрат орендарем становить 90 грн. 36 коп. (девяносто гривень 36 копійок)
Номер додаткової угоди:
1/6
Дата внесення змін до договору:
26.09.2025 00:00
Статус:
Опубліковано