• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

послуги з централізованого водовідведення

ДУ1,ДУ2

487.80 UAH з ПДВ
Номер: c1cf31d5559e4886bb84da7bce573e46
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-11-001606-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВБАСВОДОКАНАЛ"
Класифікатор ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних водАналіз за цим CPV
Опис: ДУ1,ДУ2
Номер договору: 30-Б
Дата підписання: 10.02.2025 09:30
Період дії договору: 01.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 534.36 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 89.06 UAH)
Сума договору: 487.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 81.30 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з централізованого водовідведення
Код ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод
Кількість 10 метр кубічний
Період постачання 01.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, пр.Героїв Підпільників, буд.15, прим.15, вул.Героїв АТО,87 На карті
абонентське обслуговування з централізованого водовідведення
Код ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод
Кількість 1 послуга
Період постачання 01.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 50031, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, пр-т Героїв Підпільників, буд.15, прим.15 На карті
абонентське обслуговування з централізованого водовідведення
Код ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод
Кількість 1 послуга
Період постачання 01.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 50086, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Героїв АТО, 87 На карті

Внесені зміни

    Номер: ab6a2b534a88406087571fa2ae1a31ce
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.В зв’язку з допущенням технічних (механічних) помилок щодо вартості за абонентське обслуговування у тексті Договору в останньому абзаці пункту 29 Договору, Сторони дійшли згоди виправити цю технічну(механічну) помилку шляхом внесення змін до пункту 29 Договору та викладення його в новій наступній редакції: «29. Споживач вносить однією сумою плату виконавцю, яка складається з: плати за послугу, визначеної відповідно до Правил надання послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 5 липня 2019 р. № 690 (Офіційний вісник України, 2019 р., № 63, ст. 2194), – в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 2 лютого 2022 р. № 85, та Методики розподілу, що розраховується виходячи з розмірів затверджених уповноваженим органом тарифів на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення та обсягу спожитих послуг або за нормами споживання, встановленими органом місцевого самоврядування, до встановлення вузла комерційного обліку; плати за абонентське обслуговування в розмірі, визначеному виконавцем, але не вище граничного розміру, визначеного Кабінетом Міністрів України, інформація про яку розміщується на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування та/або веб-сайті виконавця coa@kp-kvk.dp.ua і складає 20 грн на місяць (з ПДВ) або окремо плата за абонентське обслуговування з централізованого водопостачання складає 10,30грн. з ПДВ та плата за абонентське обслуговування з централізованого водовідведення складає 9,70 грн. з ПДВ *» 2. Керуючись пунктом 1 цієї додаткової угоди Сторони дійшли згоди без зменшення обсягу зменшити суму договору на 46,56 грн, тому орієнтовна вартість послуг за цим Договором становитиме 487,80 грн з ПДВ та викласти п.7 додатку 2 до Договору в новій редакції: «7. Тарифи на послуги встановлюються уповноваженими законом державними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до закону та визначені у пункті 30 договору. Орієнтовний кількісний показник послуг з централізованого водопостачання/ водовідведення складає 10 м3 Орієнтовна (очікувана) вартість послуг закупівлі з урахуванням орієнтовного обсягу послуг становить 487 гривень 80 коп. (чотириста вісімдесят сім гривень 80 копійок) з урахуванням податку на додану вартість (вісімдесят одна гривня 30копійок) (словами ) У разі коли споживач є власником (користувачем) приміщення у будівлі, а розподіл спожитих послуг здійснюється виконавцем, до орієнтовної (очікуваної) вартості послуг закупівлі додається ціна та розмір плати за абонентське обслуговування.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 25.02.2025 08:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ДУ 1 від 25.02.2025р. до Дог.№ 30-Б від 10.02.2025р. (водові...
p7s
sign.p7s
    Номер: a3a85524945045088f9ea613194a86d7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: На підставі сканкопії листа Виконавця вих. № 28-20/18619 від 28.05.2025р, у зв’язку зі зміною банківських реквізитів Виконавця з 28.04.2025р, Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу «Реквізити сторін» Договору в частині даних «Виконавець»
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 09.06.2025 14:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ДУ 2 від 09.06.2025р. до Дог.№ 30-Б від 10.02.2025р.PDF
p7s
sign.p7s