-
Відкриті торги
-
КЕП
Капітальний ремонт ( утеплення фасаду) адміністративного приміщення Люблинецької спеціалізованої школи-інтернату «Центр освіти та соціально - педагогічної підтримки» за адресою: вул. Незалежності,94, смт. Люблинець, Ковельський район, Волинська область, 45034
3 324 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
0160b344d383497b8995dd5ede3a01a8
Ідентифікатор договору:
UA-2018-10-12-000590-c-c1
Замовник:
Люблинецький ліцей Волинської обласної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
20141576
-
Контактна особа:
Вандюк Галина Павлівна 0335256985 kovel938@ukr.net
-
Адреса:
45034, Україна, Волинська область, ЛЮБЛИНЕЦЬ, вул. Незалежності, 94
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "ІДЕЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32616122
-
Контактна особа:
Ковальчук Дмитро Миколайович +380335251944 ideya@ukrpost.ua
-
Адреса:
45000, Україна, Волинська область, Ковель, Волинська обл., м.Ковель, вул.Варшавська, 3
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
138/18
Дата підписання:
03.12.2018 16:00
Період дії договору:
03.12.2018 16:00 - 31.12.2021 17:00
Сума договору:
3 324 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 554 000.00 UAH)
Оплачено:
1 272 329.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 212 054.97 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт ( утеплення фасаду) адміністративного приміщення Люблинецької спеціалізованої школи-інтернату «Центр освіти та соціально - педагогічної підтримки» за адресою: вул. Незалежності,94, смт. Люблинець, Ковельський район, Волинська область, 45034
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2019
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
4cd3d4c8cd534c0eb7ab9a9ed81038f8
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжити строк дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Дана додаткова угода набирає чинності з 01.01.2020 року, але поширюється на відносини, які виникли на підставі Договору «Про закупівлю робіт за бюджетні кошти №138/18 від 03.12.2018 року та діє по 31.12.2020 року, а в частині проведення розрахунків – до їх повного виконання.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
30.12.2019 17:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
02853928ac4744668b9364f2749e9aea
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовжити строк дії Договору №138/18 від 03.12.2018р. "Про закупівлю робіт за бюджетні кошти " до 31.12.2021
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
22.12.2020 12:45
Статус:
Опубліковано