• Відкриті торги
  • КЕП

Капітальний ремонт ( утеплення фасаду) адміністративного приміщення Люблинецької спеціалізованої школи-інтернату «Центр освіти та соціально - педагогічної підтримки» за адресою: вул. Незалежності,94, смт. Люблинець, Ковельський район, Волинська область, 45034

3 324 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 0160b344d383497b8995dd5ede3a01a8
Ідентифікатор договору: UA-2018-10-12-000590-c-c1
Замовник: Люблинецький ліцей Волинської обласної ради
Постачальник: ТОВ "ІДЕЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 138/18
Дата підписання: 03.12.2018 16:00
Період дії договору: 03.12.2018 16:00 - 31.12.2021 17:00
Сума договору: 3 324 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 554 000.00 UAH)
Оплачено: 1 272 329.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 212 054.97 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт ( утеплення фасаду) адміністративного приміщення Люблинецької спеціалізованої школи-інтернату «Центр освіти та соціально - педагогічної підтримки» за адресою: вул. Незалежності,94, смт. Люблинець, Ковельський район, Волинська область, 45034
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання 45034, Україна, Волинська область, ЛЮБЛИНЕЦЬ, вул. Незалежності, 94 На карті

Внесені зміни

    Номер: 4cd3d4c8cd534c0eb7ab9a9ed81038f8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжити строк дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Дана додаткова угода набирає чинності з 01.01.2020 року, але поширюється на відносини, які виникли на підставі Договору «Про закупівлю робіт за бюджетні кошти №138/18 від 03.12.2018 року та діє по 31.12.2020 року, а в частині проведення розрахунків – до їх повного виконання.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2019 17:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ДУ 2.PDF
PDF
ДУ 2.PDF
    Номер: 02853928ac4744668b9364f2749e9aea
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовжити строк дії Договору №138/18 від 03.12.2018р. "Про закупівлю робіт за бюджетні кошти " до 31.12.2021
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 22.12.2020 12:45
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ3 папремонт.pdf