• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з вивезення та знешкодження твердих побутових відходів. ДК 021:2015:90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

42 215.18 UAH з ПДВ
Номер: 2d4dcb70bb324f32a7b0a45a85f11951
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-07-013305-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ЕНДОКРИНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Постачальник: ТОВ "СПЕЦКОМУНТЕХНІКА"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 17
Дата підписання: 05.02.2025 14:00
Період дії договору: 01.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 93 610.31 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 15 601.72 UAH)
Сума договору: 42 215.18 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 035.86 UAH)
Оплачено: 42 215.18 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 035.86 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з вивезення та знешкодження твердих побутових відходів. ДК 021:2015:90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 1 послуга
Період постачання 01.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 6c583f2599874a518810a95b8c4b0ee0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись п. 10.1 Договору Сторони погодилися викласти абзацом 1 пункту 2.2. Розділу 2 Ціна договору. Порядок оплати в наступній редакції: Сторони визнають, що згідно Договору від 05 лютого 2025 року № 031/25-17, повні зобов’язання Попереднього Замовника становили: 93 610,31 грн. (Дев’яносто три тисячі шістсот десять гривень 31 копійок) в т.ч. ПДВ – 15 601,72 грн.( П'ятнадцять тисяч шістсот одна гривня 72 копійки) за рахунками: - в ГУДКСУ у м. Києві UA27820172034436000100048065 93 052,00 грн. (Дев'яносто три тисячі п'ятдесят дві гривні 00 копійок) у т.ч. ПДВ - 15 508,67грн. - у АТ «КБ» ПриватБанк у м. Києві UA753052990000026001046215828 558,31 грн, (П'ятсот п'ятдесят вісім гривень 31 копійка) у т.ч. ПДВ 93,05 грн. (Дев'яносто три гривні 05 копійок). 2. Виконані зобов’язання Попереднього Замовника становлять: 42 215,18 грн. (Сорок дві тисячі двісті п'ятнадцять гривень 18 копійок), у т.ч. ПДВ - 7 035,86 грн. (Сім тисяч тридцять п'ять гривень 86 копійок), з них: за кошти місцевого бюджету - 41 656,87 грн. (Сорок одна тисяча шістсот п'ятдесят шість гривень 87 копійок), у т.ч. ПДВ - 6 942,81 грн (Шість тисяч дев'ятсот сорок дві гривні 81 копійка.), за рахунок власних коштів підприємства у складі платних медичних послуг - 558,31 грн. (П'ятсот п'ятдесят вісім гривень 31 копійка) у т.ч. ПДВ 93,05 грн. (Дев'яносто три гривні 05 копійок). 3. Зобов’язання, що передаються Новому Замовнику - Правонаступнику становлять: 51 395,13 грн. (П'ятдесят одна тисяча триста дев'яносто п'ять гривень 13 копійок), у т.ч. ПДВ - 8 565,85 грн. (Вісім тисяч п'ятсот шістдесят п'ять гривень 85 копійок).
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до Договору № 031/25-17 від 05.02.2025 року
    Дата внесення змін до договору: 23.10.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1 на зміну Замовника.pdf
p7s
sign.p7s