-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV): 80520000-5 — Навчальні засоби (Послуги організації проведення події «Проведення серії майстеркласів по аналоговому/цифровому фото та звукозапису (мін. 4 події)» в рамках реалізації проєктної ініціативи «Створення інфраструктури для бізнесу, що постраждав від війни» (SRER Ivano-Frankivsk), в межах проєкту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)», що реалізується ПРООН за підтримки проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), який фінансується урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, (номер проєкту: 00134284))
99 600.00
UAH без ПДВ
Номер:
600264c905b643ba8aac05faac6947fd
Ідентифікатор договору:
UA-2025-02-07-003051-a-c1
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43942459
-
Контактна особа:
Слободян Ярослав Павлович 380933782346 investmentif@gmail.com
-
Адреса:
76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Грушевського, будинок 21
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Воляк Любов Миколаївна
×
-
Код ЄДРПОУ:
3086403303
-
Адреса:
Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Тичини, буд.,21, кв. 10
Класифікатор ДК 021:2015:
80520000-5 Навчальні засобиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Послуги організації проведення подій "Проведення серії майстеркласів по аналоговому/цифровому фото (2 події)", зокрема:
організація підтримки заходу (запрошення учасників);
забезпечення модератора заходу (мін. 4 год./захід);
забезпечення організації кавоперерви (2 рази для 20 осіб кожна);
залучення спікерів для проведення майстер-класу (2 особи/захід).: 49 800.00000 UAH без ПДВ
Послуги організації проведення подій "Проведення серії майстеркласів по звукозапису (2 події)", зокрема: організація підтримки заходу (запрошення учасників); забезпечення модератора заходу (мін. 4 год./захід); послуги звукорежисера (2 особи/захід); забезпечення організації кавоперерви (2 рази для 20 осіб кожна).: 49 800.00000 UAH без ПДВ
Послуги організації проведення подій "Проведення серії майстеркласів по звукозапису (2 події)", зокрема: організація підтримки заходу (запрошення учасників); забезпечення модератора заходу (мін. 4 год./захід); послуги звукорежисера (2 особи/захід); забезпечення організації кавоперерви (2 рази для 20 осіб кожна).: 49 800.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
16
Дата підписання:
06.02.2025 09:00
Період дії договору:
06.02.2025 00:00 - 28.02.2025 00:00
Сума договору:
99 600.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги організації проведення подій "Проведення серії майстеркласів по аналоговому/цифровому фото (2 події)", зокрема:
організація підтримки заходу (запрошення учасників);
забезпечення модератора заходу (мін. 4 год./захід);
забезпечення організації кавоперерви (2 рази для 20 осіб кожна);
залучення спікерів для проведення майстер-класу (2 особи/захід).
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 28.02.2025
Місце постачання
76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Грушевського, будинок 21
На карті
Послуги організації проведення подій "Проведення серії майстеркласів по звукозапису (2 події)", зокрема:
організація підтримки заходу (запрошення учасників);
забезпечення модератора заходу (мін. 4 год./захід);
послуги звукорежисера (2 особи/захід);
забезпечення організації кавоперерви (2 рази для 20 осіб кожна).
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 28.02.2025
Місце постачання
76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Грушевського, будинок 21
На карті