• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

24 710.00 UAH без ПДВ
Номер: dc5b3c3b34e341388f9d34da6d10488b
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-06-010789-a-c1
Замовник: Міське фінансове управління Синельниківської міської ради
Постачальник: БОЛОТІНА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 4
Дата підписання: 06.02.2025 14:41
Період дії договору: 06.02.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 24 710.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 24 710.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору: Невірно вказана сума закупівлі (не співпадає із сумою договору)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку (по 500 аркушів)
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 90 пачка
Період постачання 06.02.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 52500, Україна, Дніпропетровська область, місто Синельникове, вул.Виконкомівська, 30 На карті
Олівці
Код ДК 021:2015: 30192130-1 Олівці
Кількість 50 штука
Період постачання 06.02.2025 - 06.12.2025
Місце постачання 52500, Україна, Дніпропетровська область, місто Синельникове, вул.Виконкомівська, 30 На карті
Ручка кулькова
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 44 штука
Період постачання 06.02.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 52500, Україна, Дніпропетровська область, місто Синельникове, вул.Виконкомівська, 30 На карті
Файли А4 (по 100 шт.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 7 штука
Період постачання 06.02.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 52500, Україна, Дніпропетровська область, місто Синельникове, вул.Виконкомівська, 30 На карті