• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з централізованого водовідведення

1. Зменшити суму Договору № 3/2025 від 04.02.2025 року на 259 грн. 99 коп. (двісті п’ятдесят дев’ять гривень 99 копійка) в т. ч. ПДВ: 43 грн. 33 коп. (сорок три грн. 33 коп.) Викласти абзац 4 пункт Договору № 3/2025 від 04.02.2025, в такій редакції: «Загальна сума Договору становить 6960 грн. 56 коп. (Шість тисяч дев’ятсот шістдесят гривень 56 копійок) в т. ч. ПДВ 1160 грн. 09 коп. (Одна тисяча сто шістдесят гривень 09 копійок).»

6 960.56 UAH з ПДВ
Номер: 4e8efd18990746a484bc2dd70890c8e8
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-06-004979-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Апостолівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Апостолівської міської ради Апостолівського району Дніпропетровської області
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИВОТРУДІВСЬКЕ"
Класифікатор ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних водАналіз за цим CPV
Опис: 1. Зменшити суму Договору № 3/2025 від 04.02.2025 року на 259 грн. 99 коп. (двісті п’ятдесят дев’ять гривень 99 копійка) в т. ч. ПДВ: 43 грн. 33 коп. (сорок три грн. 33 коп.) Викласти абзац 4 пункт Договору № 3/2025 від 04.02.2025, в такій редакції: «Загальна сума Договору становить 6960 грн. 56 коп. (Шість тисяч дев’ятсот шістдесят гривень 56 копійок) в т. ч. ПДВ 1160 грн. 09 коп. (Одна тисяча сто шістдесят гривень 09 копійок).»
Номер договору: 03/2025
Дата підписання: 04.02.2025 11:22
Період дії договору: 01.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 7 220.55 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 203.43 UAH)
Сума договору: 6 960.56 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 160.09 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з централізованого водовідведення
Код ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод
Кількість 107 метр кубічний
Період постачання 01.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 53800, Україна, Дніпропетровська область, с.Нива Трудова, Шевченка, 3 На карті

Внесені зміни

    Номер: 04b370da6a004eb3802d9323c6facbee
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Зменшити суму Договору № 3/2025 від 04.02.2025 року на 259 грн. 99 коп. (двісті п’ятдесят дев’ять гривень 99 копійка) в т. ч. ПДВ: 43 грн. 33 коп. (сорок три грн. 33 коп.) Викласти абзац 4 пункт Договору № 3/2025 від 04.02.2025, в такій редакції: «Загальна сума Договору становить 6960 грн. 56 коп. (Шість тисяч дев’ятсот шістдесят гривень 56 копійок) в т. ч. ПДВ 1160 грн. 09 коп. (Одна тисяча сто шістдесят гривень 09 копійок).» 2. Сторони підтверджують відсутність будь-яких претензій одна до одної пов’язаних х виконанням Договору № 3/2025 від 04.02.2025 року. 3. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 3/2025 від 04.02.2025 року, складена в двох примірниках для кожної зі Сторін.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 05.12.2025 12:40
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 до договору № 3 від 04.02.2025.pdf
p7s
sign.p7s