-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з централізованого водопостачання
58 148.69
UAH з ПДВ
Номер:
ca92646af45c4b8da7d432d1311ec095
Ідентифікатор договору:
UA-2025-02-06-002592-a-c1
Замовник:
Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Харківській, Полтавській та Сумській областях (філія ГСЦ МВС)
×
-
Код ЄДРПОУ:
45329727
-
Контактна особа:
Воробйова Яна 380955104155 rschsc16@gmail.com
-
Адреса:
61013, Україна, Харківська область, Харків, вул. Шевченка, буд. 26
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КП Полтавської обласної ради "Полтававодоканал"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03361661
-
Адреса:
36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вул.Пилипа Орлика ,40а
Класифікатор ДК 021:2015:
65110000-7 Розподіл водиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Послуги з централізованого водопостачання: 32.53983 UAH з ПДВ
Номер договору:
3-2-В/1/22-25
Дата підписання:
04.02.2025 18:00
Період дії договору:
01.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору:
58 154.11 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 692.35 UAH)
Сума договору:
58 148.69 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 686.93 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з централізованого водопостачання
Кількість
1787 метр кубічний
Період постачання
01.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
37950, Україна, Полтавська область, Полтавський район, село Розсошенці, вул. Кременчуцька, буд. 2В
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
- Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Номер:
fdaa8527d4264f93b803a19071cda8bd
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку зі зміною щомісячної вартості плати за абонентське обслуговування для споживачів послуг централізованого водопостачання (юридичних осіб), керуючись пп.1 та пп.7 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Сторони вирішили:
1. Внести зміни до розділу І пункту 1.2. Договору виклавши його в наступній редакції:
«1.2. Найменування послуги: код за ДК 021:2015 – 65110000-7 Розподіл води (послуги з централізованого водопостачання) – 1787 м3.»
2. Внести зміни до пункту 3.1. Договору виклавши його в наступній редакції:
«3.1. Сума цього ДОГОВОРУ становить 58 148 грн. 69 коп. (п’ятдесят вісім тисяч сто сорок вісім грн. 69 коп.), в т.ч. плата за абонентське обслуговування – 207 грн. 00 коп. (двісті сім грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ, з них по джерелах фінансування:
- за рахунок кошторисних призначень державного бюджету 27665,58 грн.;
- за рахунок відшкодування за договорами про відшкодування витрат орендарями 30 483,11 грн..
Ціна за одиницю (1м3) становить:
з централізованого водопостачання – 32,424 гривень за куб.метр з урахуванням ПДВ.
Ціна за одиницю може бути змінена. Вартість наданих послуг з водопостачання визначається УЧАСНИКОМ по регульованим (встановленим) Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг тарифам. Строк введення та дія їх визначається уповноваженими законодавством України органами влади.
Плата за абонентське обслуговування:
для споживачів послуг з централізованого водопостачання становить:
- з 01.01.2025 по 31.03.2025 – 15,00 грн. з урахуванням ПДВ за місяць по одному об’єкту;
- з 01.04.2025 по 31.12.2025 – 18,00 грн. з урахуванням ПДВ за місяць по одному об’єкту.»
3. Інші умови Договору залишаються незмінними і є обов’язковими до виконання Сторонами.
4. Угода набирає чинності з дати підписання і діє до 31 грудня 2025 року, але в будь – якому випадку до повного виконання Сторонами умов Договору.
5. Угода є невід’ємною частиною Договору № 3-2-В/1/22-25 від 04.02.2025.
6. Угоду укладено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу.
(ціну за одиницю товару вказано з урахуванням технічних можливостей майданчика)
Номер додаткової угоди:
1/200
Дата внесення змін до договору:
29.04.2025 12:00
Статус:
Опубліковано