• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації шкільного одноразового гарячого харчування для учнів початкових класів

207 553.00 UAH без ПДВ
Номер: 2d7b8f68aa5d4abb9d6a2cd79d87d54d
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-05-002509-a-c1
Замовник: ЦУЦИЛІВСЬКА ГІМНАЗІЯ ПЕРЕРІСЛЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ НАДВІРНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ФОП Середюк Ірина Михайлівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 5
Дата підписання: 05.02.2025 00:00
Період дії договору: 20.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 425 250.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 207 553.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації шкільного одноразового гарячого харчування для учнів початкових класів
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 9450 послуга
Період постачання 20.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 78413, Україна, Івано-Франківська область, Цуцилів, ВУЛ.БРАТІВ БОЙЧУКІВ, будинок 57 В На карті

Внесені зміни

    Номер: d267459293df462fa2ffe188e3e783e7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Щоб суму Договору привести у відповідність з доведеними кошторисними призначеннями, Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 05.02.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ№1 Цуцилів.pdf
p7s
sign.p7s