-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги централізованого водовідведення (Любомльське відділення)
З урахуванням фактичного обсягу наданих послуг з водопостачантя та водовідведення, Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі і зменшити загальну суму Договору. 2. Сторони домовились внести зміни в пукт 3.1. розділу «3. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» Договору та викласти його в новій редакції: «3.1. Загальна сума цього Договору становить 5 072 грн, 55 коп. (П ’ять тисяч сімдесят дві гривні. 55 коп.) в тому числі ПДВ - 845,43 грн.»
5 072.55
UAH з ПДВ
Номер:
c72b8384f70942a187bbb1e4b38b7c24
Ідентифікатор договору:
UA-2025-02-04-011177-a-c1
Замовник:
Державна установа "Волинський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38474592
-
Контактна особа:
Михайло Джус +380332729517 vockph@gmail.com https://volindses.com.ua
-
Адреса:
43010, Україна, Волинська область, м.Луцьк, проспект Волі, будинок 55
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮБОМЛЬСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03339408
-
Адреса:
44301, Україна, Волинська область, місто Любомль, Ковельський р-н місто Любомль вул.Соборності будинок 57
Класифікатор ДК 021:2015:
90430000-0 Послуги з відведення стічних водАналіз за цим CPV
Опис:
З урахуванням фактичного обсягу наданих послуг з водопостачантя та водовідведення, Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі і зменшити загальну суму Договору. 2. Сторони домовились внести зміни в пукт 3.1. розділу «3. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» Договору та викласти його в новій редакції: «3.1. Загальна сума цього Договору становить 5 072 грн, 55 коп. (П ’ять тисяч сімдесят дві гривні. 55 коп.) в тому числі ПДВ - 845,43 грн.»
Номер договору:
11
Дата підписання:
03.02.2025 14:41
Період дії договору:
01.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору:
3 240.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 540.00 UAH)
Сума договору:
5 072.55 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 845.43 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги централізованого водовідведення
Кількість
108 метр кубічний
Період постачання
01.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Номер:
48e6f21c051b47858a7cd2bed3fe9dcd
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1.1.Пункти 3.1. 3.2. 3. 4 розділу "3.Вартість послуг та порядок розрахунків."Договору та викласти в новій редакції:
"3.1.Загальна сума цього Договору становить :5688грн00коп (П´ять тисяч шістсот вісімдесят вісім гривні,00коп.)в тому числі ПДВ-948грн.00коп.".
"3.2.Плата за надані послуги за встановленими тарифами та нормами на день укладання цього договору становить:504,00грн в місяць".
"3.4.За встановленими тарифами та нормами,вартість оплати за надані послуги стаом на 01.05.2025року,становить:
а)водопостачання-22грн00коп,1м,³при нормі 9м³/місяць;
б)водовідведення-33грн00коп,1м³,при нормі9 м³/місяць."
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
23.06.2025 11:39
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
631a2bcedc4b46cf8d8115f86fcbdee8
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
.1. З урахуванням фактичного обсягу наданих послуг з водопостачання та водовідведення, Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі і зменшити загальну суму Договору.
2. Сторони домовились внести зміни а пункт 3.1. розділу «3. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» Договору та викласти його в новій редакції: "3.1. Загальна сума цього Договору стані дії 5 072 гри, 55 кой. (П ’ять тисяч сімдесят дві гривні. 55 коп.) в тому числі ПДВ - 845,43 грн."
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
23.12.2025 15:43
Статус:
Опубліковано