• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцею №7 Івано-Франківської міської ради

963 155.00 UAH без ПДВ
Номер: b94cce0547174de382a9eb398b8e43bc
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-04-004361-a-b1
Замовник: ЛІЦЕЙ № 7 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: КУЗІВ СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 09/02
Дата підписання: 03.02.2025 10:00
Період дії договору: 03.02.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 1 006 100.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 963 155.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцею №7 Івано-Франківської міської ради
Код ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування
Кількість 16958 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, М.Грушевського, 16 На карті

Внесені зміни

    Номер: d7955a5736634328bdd5bea37957d68e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились зменшити суму договору з урахування кошторисних призначень.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 04.02.2025 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1 №09-02.pdf
p7s
sign.p7s