-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Ліцею №10 Івано-Франківської міської ради( аутсорсинг)
673 235.00
UAH без ПДВ
Номер:
9b5b49923a8144729f5ba772233ac1d9
Ідентифікатор договору:
UA-2025-02-04-003662-a-c1
Замовник:
ЛІЦЕЙ № 10 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
20558891
-
Контактна особа:
Наталія Савчук +380503740033 savchuk0503740033@gmail.com
-
Адреса:
76006, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ВОВЧИНЕЦЬКА, будинок 196Б
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ОДНОВОЛ ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
3349808165
-
Адреса:
76002, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ГНАТА ХОТКЕВИЧА будинок 73 квартира 2
Класифікатор ДК 021:2015:
55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Номер договору:
03/25
Дата підписання:
03.02.2025 10:34
Період дії договору:
03.02.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
673 235.00 UAH без ПДВ
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Ліцею №10 Івано-Франківської міської ради( аутсорсинг)
Кількість
1 послуга
Період постачання
03.02.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
76006, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Вовчинецька, 196б
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
510c1ebd3a8943eaaa023a0821e22ac5
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Уповноваженою особою під час оприлюднення Договору № 03/25 від 03.02.2025року про закупівлю Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Ліцею №10 Івано-Франківської міської ради(аутсорсинг) ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-02-04-003662-a, не було підкріплено файл Договору, у зв’язку з чим Договір про закупівлю Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Ліцею №10 Івано-Франківської міської ради(аутсорсинг)не було оприлюднено. Процедура закупівлі знаходиться на стадії « Завершена» і в замовника на даному етапі відсутня технічна можливість додати файл Договору про закупівлю , у зв’язку з чим уповноваженою особою прийнято рішення оприлюднити договір про закупівлю Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Ліцею №10 Івано-Франківської міської ради(аутсорсинг) через функціонал для оприлюднення додаткових угод шляхом обрання підстави для внесення змін до Договору про закупівлю « покращення якості предмета закупівлі, за умови , що таке покращення не приведе до збільшення суми закупівлі визначеної в Договорі про закупівлю». Повідомлення про внесення змін до Договору закупівлі Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Ліцею №10 Івано-Франківської міської ради(аутсорсинг), яке сформується в електронній системі закупівель вважати недійсним .
Номер додаткової угоди:
0
Дата внесення змін до договору:
04.02.2025 11:49
Статус:
Опубліковано