• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Ліцею №10 Івано-Франківської міської ради( аутсорсинг)

673 235.00 UAH без ПДВ
Номер: 9b5b49923a8144729f5ba772233ac1d9
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-04-003662-a-c1
Замовник: ЛІЦЕЙ № 10 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ОДНОВОЛ ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 03/25
Дата підписання: 03.02.2025 10:34
Період дії договору: 03.02.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 673 235.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Ліцею №10 Івано-Франківської міської ради( аутсорсинг)
Код ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання 03.02.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 76006, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Вовчинецька, 196б На карті

Внесені зміни

    Номер: 510c1ebd3a8943eaaa023a0821e22ac5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Уповноваженою особою під час оприлюднення Договору № 03/25 від 03.02.2025року про закупівлю Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Ліцею №10 Івано-Франківської міської ради(аутсорсинг) ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-02-04-003662-a, не було підкріплено файл Договору, у зв’язку з чим Договір про закупівлю Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Ліцею №10 Івано-Франківської міської ради(аутсорсинг)не було оприлюднено. Процедура закупівлі знаходиться на стадії « Завершена» і в замовника на даному етапі відсутня технічна можливість додати файл Договору про закупівлю , у зв’язку з чим уповноваженою особою прийнято рішення оприлюднити договір про закупівлю Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Ліцею №10 Івано-Франківської міської ради(аутсорсинг) через функціонал для оприлюднення додаткових угод шляхом обрання підстави для внесення змін до Договору про закупівлю « покращення якості предмета закупівлі, за умови , що таке покращення не приведе до збільшення суми закупівлі визначеної в Договорі про закупівлю». Повідомлення про внесення змін до Договору закупівлі Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Ліцею №10 Івано-Франківської міської ради(аутсорсинг), яке сформується в електронній системі закупівель вважати недійсним .
    Номер додаткової угоди: 0
    Дата внесення змін до договору: 04.02.2025 11:49
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Договір №03 25 харчування учнів пільгових категорій 2025.pdf
pdf
Протокол виправлення технічної помилки.pdf
p7s
sign.p7s