-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Підготовка документів щодо проходження процедури з оцінки відповідності
3 600.00
UAH з ПДВ
Номер:
f0e589587dc148c7b9b5244caaa89555
Ідентифікатор договору:
UA-2025-02-03-014694-a-c1
Замовник:
Міжрегіональний центр гуманітарного розмінування та швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій
×
-
Код ЄДРПОУ:
33879077
-
Контактна особа:
Наталія Софіч +380505799497 natcof75@ukr.net https://mcgr.dsns.gov.ua/
-
Адреса:
63212, Україна, Харківська область, Харківський район, с. Ватутіне
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗК"
×
-
Код ЄДРПОУ:
35569987
-
Адреса:
03040, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Васильківська будинок 2А офіс 8
Класифікатор ДК 021:2015:
71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовуваньАналіз за цим CPV
Номер договору:
81
Дата підписання:
03.02.2025 16:30
Період дії договору:
03.02.2025 00:00 - 28.11.2025 00:00
Сума договору:
3 600.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 600.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Підготовка документів щодо проходження процедури з оцінки відповідності
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 28.02.2025
Місце постачання
63000, Україна, Харківська область, станція технічного обслуговування Виконавця в межах Нововодолазької, Мереф’янської, Люботинської, Південної, Пісочинської, Вовчанської, Безлюдівської,Зміївської, Роганської та Харківської територіальних громад
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
61883a7a90c74840b2870cc1f18aeb2b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Відповідно до пункту 6.5 Розділу 6.” ДІЯ ДОГОВОРУ” Договору від 03 лютого 2025 року № 81 дійшли згоди
викласти пункт 3.5 та 3.6 Розділу 3.”Оплата послуг і порядок їх приймання” у новій редакції:
“3.5 Оплата за послуги здійснюється протягом 10 робочих днів з моменту фактичного отримання акту наданих послуг за наявності реального фінансування".
“3.6 Термін надання послуг: до 28 лютого 2025 року.”
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
04.02.2025 12:05
Статус:
Опубліковано