• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з управління твердими побутовими відходами (вивезення твердих побутових відходів)

3 038.40 UAH з ПДВ
Номер: 7bb6554063e34e3d908ba7e825712bf5
Ідентифікатор договору: UA-2025-02-03-009180-a-a1
Замовник: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФІЇВСЬКЕ" СОФІЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРИВОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 18
Дата підписання: 03.02.2025 14:09
Період дії договору: 03.02.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 3 038.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 506.40 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з управління твердими побутовими відходами (вивезення твердих побутових відходів)
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 12 метр кубічний
Період постачання 01.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 53100, Україна, Дніпропетровська область, селище Софіївка, вул.Спортивна,1 На карті

Внесені зміни

    Номер: e427154f531748ec86149b42b73063e6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна реквізитів Споживача
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.09.2025 13:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
д.у. 1 дог 18 від 03.02.2025.pdf
p7s
sign.p7s