• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Аутсорсинг: послуги з організації гарячого харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Дубівської сільської ради (ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень) ЛОТ 5– Князівська гімназія Дубівської сільської ради

160 950.00 UAH без ПДВ
Номер: 7e87910f46a64394b260eeca93788640
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-29-015842-a-c1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУБІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІЛЬЧИШИН ЛЮБОВ МИКОЛАЇВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Номер договору: 35
Дата підписання: 29.01.2025 00:00
Період дії договору: 28.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 160 950.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 106 400.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Аутсорсинг: послуги з організації гарячого харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Дубівської сільської ради (ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень) ЛОТ 5– Князівська гімназія Дубівської сільської ради
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 3219 одиниця
Період постачання до 31.05.2025
Місце постачання 77642, Україна, Івано-Франківська область, с. Князівське, вул.Лесі Українки, 7 На карті

Внесені зміни

    Номер: d85e023ed5d44b3ca4e3be403c2392f5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовилися внести зміни до п.3.2. Договору №35 від 29 січня 2025 року
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 18.08.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
додаткова угода № 3.PDF
p7s
sign.p7s