• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Аутсорсинг: послуги з організації гарячого харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Дубівської сільської ради (ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень) ЛОТ 2 – Цінівський ліцей Дубівської сільської ради

287 100.00 UAH без ПДВ
Номер: c06fc7e1ca4b4890b0b70e25f6ddc815
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-29-013055-a-c1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУБІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІЛЬЧИШИН ЛЮБОВ МИКОЛАЇВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Номер договору: 33
Дата підписання: 29.01.2025 00:00
Період дії договору: 28.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 287 100.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 189 300.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Аутсорсинг: послуги з організації гарячого харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Дубівської сільської ради (ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень) ЛОТ 2 – Цінівський ліцей Дубівської сільської ради
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 5742 одиниця
Період постачання до 31.05.2025
Місце постачання 77640, Україна, Івано-Франківська область, с. Цінева, 77644, Івано-Франківська обл., Рожнятівський р-н, село Дуба, вул.Залужна, 3 На карті

Внесені зміни

    Номер: c3e3168649e040f59d20e735adf12841
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовилися внести зміни до п.3.2 Договору №33 від 29 січня 2025 року
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 18.08.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
додаткова угода № 2.PDF
p7s
sign.p7s