• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Аутсорсинг: послуги з організації гарячого харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Дубівської сільської ради (ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень) ЛОТ 1 – Дубівський ліцей Дубівської сільської ради

395 850.00 UAH без ПДВ
Номер: ed194abaa078483abb1936a47824dbdc
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-29-012432-a-b1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУБІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІЛЬЧИШИН ЛЮБОВ МИКОЛАЇВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Номер договору: 32
Дата підписання: 29.01.2025 00:00
Період дії договору: 28.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 395 850.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 285 550.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Аутсорсинг: послуги з організації гарячого харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Дубівської сільської ради (ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень) ЛОТ 1 – Дубівський ліцей Дубівської сільської ради
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 7917 одиниця
Період постачання до 31.05.2025
Місце постачання 77644, Україна, Івано-Франківська область, Дуба, 77644, Івано-Франківська обл., Рожнятівський р-н, село Дуба, вул. Л.есі Українки,19 На карті

Внесені зміни

    Номер: e3c0a4961e9d4c368e492730d4b3818e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовилися внести зміни до п.3.2. Договору № 32 від 29 січня 2025 року
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 18.08.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
додаткова угода № 1.PDF
p7s
sign.p7s