-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з забезпечення харчуванням учнів початкових класів (55520000-1 - Кейтерингові послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника)
637 875.00
UAH без ПДВ
Номер:
dee5379fd2ac4775b4579ef391709c7e
Ідентифікатор договору:
UA-2025-01-29-003415-a-b1
Замовник:
Ізмаїльська гімназія № 3 з початковою школою Ізмаїльського району Одеської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
26249429
-
Контактна особа:
Гутова Світлана Іванівна +380969644848 izm_sh_3@i.ua
-
Адреса:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, вул. Торгова, 123
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Чорний Дмитро Ігорович
×
-
Код ЄДРПОУ:
3201807119
-
Адреса:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїльський район, місто Ізмаїл, вулиця Болградська, 37, кв. 8
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
02 (2025)
Дата підписання:
29.01.2025 00:00
Період дії договору:
29.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору:
827 100.00 UAH без ПДВ
Сума договору:
637 875.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
637 875.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з забезпечення харчуванням учнів початкових класів (гаряче харчування (сніданок))
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.05.2025
Місце постачання
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїльський район, місто Ізмаїл, вулиця Торгова, № 123
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
af809b6309174b57a404f1204281fb0c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, Сторони за взаємною згодою домовились зменшити суму Договору керуючись підпунктом 1 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
16.06.2025 00:00
Статус:
Опубліковано