-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з вивезення побутових відходів
Сторони домовились внести зміни в пункт 2 «Обсяги та вартість надання послуг» в підпунк 2.3 Договору № 3 від 29.01.2025року і викласти в наступній редакції: 17,625м3 х 6 міс х 199,92грн = 21141,54грн, в т.ч. ПДВ-3523,59 грн.
21 141.54
UAH з ПДВ
Номер:
f8d2d4f0640944eaac007df29f068fdb
Ідентифікатор договору:
UA-2025-01-29-000442-a-a1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Куп`янське територіальне медичне об`єднання" Куп`янської міської ради Харківської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
42582687
-
Контактна особа:
Юлія Лукашова +380664369071 buh.ktmo@ukr.net
-
Адреса:
63701, Україна, Харківська область, м. Куп'янськ, вул. Лікарняна, буд. 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК" КУП'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
42734789
-
Адреса:
63702, Україна, Харківська область, Куп'янський р-н місто Куп'янськ вул.Заосколянська будинок 184
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Послуги з вивезення побутових відходів: 199.92000 UAH з ПДВ
Опис:
Сторони домовились внести зміни в пункт 2 «Обсяги та вартість надання послуг» в підпунк 2.3 Договору № 3 від 29.01.2025року і викласти в наступній редакції: 17,625м3 х 6 міс х 199,92грн = 21141,54грн, в т.ч. ПДВ-3523,59 грн.
Номер договору:
№ 3
Дата підписання:
29.01.2025 08:43
Період дії договору:
01.01.2025 00:00 - 31.07.2025 00:00
Початкова сума договору:
97 161.12 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 193.52 UAH)
Сума договору:
21 141.54 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 523.59 UAH)
Оплачено:
21 141.54 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 523.59 UAH)
Причини розірвання договору:
евакуація підприємств з території Куп'янської громади Харківської області
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з вивезення побутових відходів
Кількість
105.75 метр кубічний
Період постачання
01.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
03c59115b6de4f768d634b8ef7171082
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовились внести зміни в пункт 2 «Обсяги та вартість надання послуг» в підпунк 2.3 Договору № 3 від 29.01.2025року і викласти в наступній редакції: 17,625м3 х 6 міс х 199,92грн = 21141,54грн, в т.ч. ПДВ-3523,59 грн.
Номер додаткової угоди:
№ 1
Дата внесення змін до договору:
27.08.2025 13:58
Статус:
Опубліковано