• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з вивезення побутових відходів

Сторони домовились внести зміни в пункт 2 «Обсяги та вартість надання послуг» в підпунк 2.3 Договору № 3 від 29.01.2025року і викласти в наступній редакції: 17,625м3 х 6 міс х 199,92грн = 21141,54грн, в т.ч. ПДВ-3523,59 грн.

21 141.54 UAH з ПДВ
Номер: f8d2d4f0640944eaac007df29f068fdb
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-29-000442-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Куп`янське територіальне медичне об`єднання" Куп`янської міської ради Харківської області
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК" КУП'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги з вивезення побутових відходів: 199.92000 UAH з ПДВ
Опис: Сторони домовились внести зміни в пункт 2 «Обсяги та вартість надання послуг» в підпунк 2.3 Договору № 3 від 29.01.2025року і викласти в наступній редакції: 17,625м3 х 6 міс х 199,92грн = 21141,54грн, в т.ч. ПДВ-3523,59 грн.
Номер договору: № 3
Дата підписання: 29.01.2025 08:43
Період дії договору: 01.01.2025 00:00 - 31.07.2025 00:00
Початкова сума договору: 97 161.12 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 193.52 UAH)
Сума договору: 21 141.54 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 523.59 UAH)
Оплачено: 21 141.54 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 523.59 UAH)
Причини розірвання договору: евакуація підприємств з території Куп'янської громади Харківської області

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з вивезення побутових відходів
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 105.75 метр кубічний
Період постачання 01.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 03c59115b6de4f768d634b8ef7171082
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились внести зміни в пункт 2 «Обсяги та вартість надання послуг» в підпунк 2.3 Договору № 3 від 29.01.2025року і викласти в наступній редакції: 17,625м3 х 6 міс х 199,92грн = 21141,54грн, в т.ч. ПДВ-3523,59 грн.
    Номер додаткової угоди: № 1
    Дата внесення змін до договору: 27.08.2025 13:58
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Дод угода Комунальник.PDF
p7s
sign.p7s