• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, та такими, що не є небезпечними, які утворюються в результаті господарської діяльності Замовника

99 945.00 UAH з ПДВ
Номер: f6de55523bb44459b8269a5f86615207
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-28-015775-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Центр інфекційних захворювань Івано-Франківської обласної ради"
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича компанія "Укрекопром"
Класифікатор ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходамиАналіз за цим CPV
Номер договору: 13813
Дата підписання: 28.01.2025 00:00
Період дії договору: 28.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 99 950.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 658.33 UAH)
Сума договору: 99 945.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 657.50 UAH)
Оплачено: 99 945.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 657.50 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, та такими, що не є небезпечними, які утворюються в результаті господарської діяльності Замовника (відповідно до додатку №1 до Договору -специфікації)
Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ МАТЕЙКИ, будинок 53 На карті

Внесені зміни

    Номер: 546f67f36390417ca53bc3ae073b977b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Сторони домовились зменшити суму Договору на 5,00грн.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.04.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ№1 до Д№13813.pdf
p7s
sign.p7s