• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги теплопостачання (код за ДК 021-2015: 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (відповідний код - 09323000-9 – «Централізоване опалення»).

3 302 058.00 UAH з ПДВ
Номер: 701e12609be845bebd65720f1949e253
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-27-016795-a-b1
Замовник: Державний університет інтелектуальних технологій і зв'язку
Постачальник: Комунальне підприємство «Теплопостачання міста Одеси»
Класифікатор ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукціяАналіз за цим CPV
Номер договору: 51851/3
Дата підписання: 27.01.2025 16:00
Період дії договору: 27.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 3 302 058.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 550 343.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Централізоване опалення
Код ДК 021:2015: 09323000-9 Централізоване опалення
Кількість 1147.77928 гігакалорія
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 12137040c3a44393a990a4a218619ea4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони домовились: 1.1. Здійснити перерозподіл коштів між поточними рахунками, а саме: п/р UA178201720343161001200057205 – зменшити на 27 013,00 грн. п/р UA858201720343190007000057205 – збільшити на 27 013,00 грн. 1.2. Внести зміни до першого абзацу пункту 4.1. розділу 4. «Ціна та порядок оплати послуги, порядок та умови внесення змін до Договору щодо ціни послуги» Договору та викласти в наступній редакції: «Сума цього Договору становить 3 302 058,00 гривень (Три мільйони триста дві тисячі п'ятдесят вісім гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ – 550 343,00 гривні, зокрема: п/р UA178201720343161001200057205 – 2 527 945,00 гривень (Два мільйони п'ятсот двадцять сім тисяч дев'ятсот сорок п’ять гривень 00 копійок); п/р UA988201720343170001000057205 – 747 100,00 гривень (Сімсот сорок сім тисяч сто гривень 00 копійок). п/р UA858201720343190007000057205 – 27 013,00 грн. (Двадцять сім тисяч тринадцять грн.00 коп.)»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 25.04.2025 14:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 тепло.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 2b5d4ee9941d4b1893657a47fec9a519
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони домовились: 1.1. Здійснити перерозподіл коштів між поточними рахунками, а саме: п/р UA178201720343161001200057205 – зменшити на 13 507,00 грн. п/р UA858201720343190007000057205 – збільшити на 13 507,00 грн. 1.2. Внести зміни до пункту 4.3. розділу 4. «Ціна та порядок оплати послуги, порядок та умови внесення змін до Договору щодо ціни послуги» Договору та викласти в наступній редакції: «Сума цього Договору становить 3 302 058,00 гривень (Три мільйони триста дві тисячі п'ятдесят вісім гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ – 550 343,00 гривні, зокрема: п/р UA178201720343161001200057205 – 2 514 438,00 грн. (Два мільйони п'ятсот чотирнадцять тисяч чотириста тридцять вісім гривень 00 копійок); п/р UA988201720343170001000057205 – 747 100,00 грн. (Сімсот сорок сім тисяч сто гривень 00 копійок); п/р UA858201720343190007000057205 – 40 520,00 грн. (Сорок тисяч п’ятсот двадцять грн. 00 коп.)».
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 11.06.2025 09:15
    Статус:
    Опубліковано
pdf
2025_2.2_ДУ №2 до дог теплопостач.pdf
p7s
sign.p7s