• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Звіт про укладений Договір № 1 від 21.01.2025р. ФОП Шоляк А.В. Канцтовари. Всього 4 найменування на 5605,00 грн без ПДВ. (у т.ч. Папір ксероксний, ручки канцелярські - 2 найменування). Примітка: відповідно до роз'яснення Мінекономіки № 3304-04/28729-06 від 05.05.2020р. у разі якщо предметом договору є кілька предметів у розумінні Закону, що відрізняються за кодом ДК 021:2015, інформація про укладений договір розміщується кількома звітами за окремими предметами закупівлі по одному й тому самому договору. Детально - див. Договір (додається).

4 520.00 UAH без ПДВ
Номер: 4677c2a008c64831953ff3744a407ce8
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-27-003327-a-c1
Замовник: Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса
Постачальник: ШОЛЯК АНАСТАСІЯ ВАСИЛІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 1
Дата підписання: 21.01.2025 10:00
Період дії договору: 21.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 4 520.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ксероксний папір 1/500 - 20 пач.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 стопа паперу
Період постачання 21.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 88018, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Словянська набережна, 5 На карті
Ручки канцелярські
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання 21.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 88018, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Слов'янська Набережна,5 На карті