-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з централізованого водопостачання
663 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
92fa3fdb4068472b9d8a82bb4cc66836
Ідентифікатор договору:
UA-2025-01-27-001128-a-a1
Замовник:
Державний університет "Житомирська політехніка "
×
-
Код ЄДРПОУ:
05407870
-
Контактна особа:
Власюк Олена Василівна 380412241948 elenavlassuk@gmail.com
-
Адреса:
10005, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ЧУДНІВСЬКА, будинок 103
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КП"Житомирводоканал"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03344065
-
Адреса:
10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Чуднівська, буд.120
Класифікатор ДК 021:2015:
65110000-7 Розподіл водиАналіз за цим CPV
Номер договору:
57/8
Дата підписання:
23.01.2025 00:00
Період дії договору:
23.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору:
913 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 152 166.67 UAH)
Сума договору:
663 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 110 500.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з централізованого водопостачання
Кількість
22741 метр кубічний
Період постачання
01.01.2025 - 31.12.2025
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
- Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Номер:
50b1546882594f6f9f6a98f9b8097953
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до п. 8.4. Договору Сторони дійшли згоди про наступне:
1.Сторони домовились зменшити суму договору та зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 250 000.00грн (двісті п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) та загальний об'єм централізованого водопостачання на- 12500 м3/рік».
2. Внести зміни до п. 1.3. Договору виклавши його у наступній редакції:
«1.3. Загальний об'єм централізованого водопостачання становить 22 741. 7452м3/рік».
2. Внести зміни до п. 1.4. Договору виклавши його у наступній редакції:
«1.4. Загальна орієнтована ціна договору становить 663 000.00( шістсот шістдесят три тисячі грн 00 коп) в.т.ч. ПДВ- 110500.00грн.
3. Внести зміни у п. 1.5. Договору виклавши його у наступній редакції:
«1) плата за послугу, що розраховується виходячи з розміру затвердженого тарифу на послугу, що становить - 35,016 грн. з ПДВ для споживачів, які не є суб'єктами господарювання в сфері централізованого водопостачання та водовідведення та обсягу спожитих послуг, визначеного відповідно до законодавства;
2) плати за абонентське обслуговування на послуги з централізованого водопостачання, граничний розмір якої визначається Кабінетом Міністрів України.
Плата за абонентське обслуговування на послуги з централізованого водопостачання становить:
- 10,81 грн. з ПДВ (при відсутності встановленого вузла комерційного обліку) на місяць для кожного об'єкта водоспоживання;
- 12,72 грн. з ПДВ (при наявності встановленого вузла комерційного обліку) на місяць для кожного об'єкта водоспоживання.
Плата за абонентське обслуговування нараховується щомісяця.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
16.05.2025 00:00
Статус:
Опубліковано