• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій

270 263.00 UAH без ПДВ
Номер: ba715d054b574251bd7f4e2d9822aa50
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-24-016849-a-a1
Замовник: Рівненський ліцей "Центр надії" ім. Надії Маринович Рівненської міської ради
Постачальник: ФОП Оленюк Вікторія Юріївна
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 1
Дата підписання: 22.01.2025 00:00
Період дії договору: 06.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 270 300.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 270 263.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій
Код ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування
Кількість 4914 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, пров. Ігоря Волошина, 12 А На карті

Внесені зміни

    Номер: 50dc9fe2d2bb456aa63a60aa347dd559
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до пункту 3.2. Договору № 1 від 22.01.2025 р., та керуючись пп.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 р.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 03.12.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод уг. _1 до Договору _1 від 22.01.2025.pdf