-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Молоко, сметана з масовою часткою жиру не нижче 20 % для закладів освіти Острицької сільської ради (за ДК 021:2015-15510000-6 – Молоко та вершки)
12 372.50
UAH без ПДВ
Номер:
11126a08e95045f892ab08d772b1c531
Ідентифікатор договору:
UA-2025-01-24-016147-a-b1
Замовник:
Острицька сільська рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
04418417
-
Контактна особа:
Черней Людмила 380960670192 ostrytsaotgbyh@ukr.net
-
Адреса:
60520, Україна, Чернівецька область, с. Остриця, Зелена 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Вержук Я.Г.
×
-
Код ЄДРПОУ:
3107519589
-
Адреса:
60500, Україна, Чернівецька область, Герца, вул Шт.Великого 5/2
Класифікатор ДК 021:2015:
15510000-6 Молоко та вершкиАналіз за цим CPV
Номер договору:
16
Дата підписання:
22.01.2025 00:00
Період дії договору:
22.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору:
23 250.00 UAH без ПДВ
Сума договору:
12 372.50 UAH без ПДВ
Оплачено:
12 372.50 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору:
, керуючись Цивільним, Господарським кодексами та Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), а також Постановою КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. (зі змінами), з іншої сторони, разом – Сторони, згідно з пунктом 8.7; 11.1; 13.1(п.1); 13.6 Договору № 16 від 22.01.2025 року, та частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України та листом ФОП Вержук Яна Георгіївна від 25.07.2025 року № 10, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне:
1. На підставі пункту 8.7; 11.1; 13.1(п.1); 13.6 Договору № 16 від 22.01.2025 року Договору, а також з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника сторони дійшли згоди зменшити суму за Договором на 10877,50 грн., та відповідно кількість
2. Сторони підтверджують, що станом на день укладення цієї Додаткової угоди Постачальник поставив (виконав), а Замовник прийняв Молоко та сметана з масовою часткою жиру не нижче 20 % для закладів освіти Острицької сільської ради (за ДК 021:2015-15510000-6 – Молоко та вершки) які оплачені Замовником своєчасно та в повному обсязі на загальну суму 12372,50 грн. ( Дванадцять тисяч триста сімдесят дві гривні 50 копійок) без ПДВ. (за рахунок коштів місцевого бюджету – 12372,50 грн)
3. Сторони дійшли взаємної згоди цією Додатковою угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору № 16 від 22.01.2025 року з 08.08.2025 року (далі — Договір).
4. Відповідно пункт 3.2. розділу 3 «Ціна договору» Договору та Додаток № 1 СПЕЦИФІКАЦІЯ до Договору про закупівлю товарів викласти в новій редакції:
«3.2. Ціна Договору становить 12372,50 грн. ( Дванадцять тисяч триста сімдесят дві гривні 50 копійок) без ПДВ. (за рахунок коштів місцевого бюджету – 12372,50 грн)».
5. З моменту набрання чинності цієї Додаткової угоди решта зобов'язань Сторін, що виникли з зазначеного вище Договору, припиняються, і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли із Договором.
6. Сторони підтверджують відсутність будь-яких претензій одна до одної, пов’язаних з виконанням Договору № 16 від 22.01.2025 року.
7. Усі інші умови залишаються незмінними.
8. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору № 16 від 22.01.2025 року.
9. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Молоко
Кількість
265 літр
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
сметана з масовою часткою жиру не нижче 20 %
Кількість
27 кілограм
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
Номер:
ae09ee5c3f13489cbf9d759610280682
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
, керуючись Цивільним, Господарським кодексами та Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), а також Постановою КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. (зі змінами), з іншої сторони, разом – Сторони, згідно з пунктом 8.7; 11.1; 13.1(п.1); 13.6 Договору № 16 від 22.01.2025 року, та частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України та листом ФОП Вержук Яна Георгіївна від 25.07.2025 року № 10, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне:
1. На підставі пункту 8.7; 11.1; 13.1(п.1); 13.6 Договору № 16 від 22.01.2025 року Договору, а також з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника сторони дійшли згоди зменшити суму за Договором на 10877,50 грн., та відповідно кількість
2. Сторони підтверджують, що станом на день укладення цієї Додаткової угоди Постачальник поставив (виконав), а Замовник прийняв Молоко та сметана з масовою часткою жиру не нижче 20 % для закладів освіти Острицької сільської ради (за ДК 021:2015-15510000-6 – Молоко та вершки) які оплачені Замовником своєчасно та в повному обсязі на загальну суму 12372,50 грн. ( Дванадцять тисяч триста сімдесят дві гривні 50 копійок) без ПДВ. (за рахунок коштів місцевого бюджету – 12372,50 грн)
3. Сторони дійшли взаємної згоди цією Додатковою угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору № 16 від 22.01.2025 року з 08.08.2025 року (далі — Договір).
4. Відповідно пункт 3.2. розділу 3 «Ціна договору» Договору та Додаток № 1 СПЕЦИФІКАЦІЯ до Договору про закупівлю товарів викласти в новій редакції:
«3.2. Ціна Договору становить 12372,50 грн. ( Дванадцять тисяч триста сімдесят дві гривні 50 копійок) без ПДВ. (за рахунок коштів місцевого бюджету – 12372,50 грн)».
5. З моменту набрання чинності цієї Додаткової угоди решта зобов'язань Сторін, що виникли з зазначеного вище Договору, припиняються, і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли із Договором.
6. Сторони підтверджують відсутність будь-яких претензій одна до одної, пов’язаних з виконанням Договору № 16 від 22.01.2025 року.
7. Усі інші умови залишаються незмінними.
8. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору № 16 від 22.01.2025 року.
9. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
08.08.2025 00:00
Статус:
Опубліковано